bjahoff Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Har planar om å kjøpa Noise Control Støydempingsmatte hos microplex. Nokon som har erfaringar med det? Har eit Aopen HQ08 kabinett. Mattene er 11mm tjukke. Vil dei passe på sideplatene i kabinettet uten å ta borti når eg skal åpne det? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: On 2002-01-04 20:33, bjahoff skrev:Har planar om å kjøpa Noise Control Støydempingsmatte hos microplex.Nokon som har erfaringar med det?Har eit Aopen HQ08 kabinett.Mattene er 11mm tjukke. Vil dei passe på sideplatene i kabinettet uten å ta borti når eg skal åpne det? Jeg har dessverre ingen erfaring med Noise Control støydempingsmatte. Personlig synes jeg prisen er noe stiv, 89 kr for 40x40cm. Dersom du bor i nærheten av Biltema butikk, kan du skaffe deg billigere støydempingsmatter. Jeg støydempet Chieftech'en min for underkant av 100 kroner. :smile: Tykkelsen på Biltema's matter var fra 10mm til 30mm. Jeg la inn 20mm der det var plass, og 10 mm på resten. Støyet sank betraktlig. :smile: Lenke til kommentar
extreme Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: On 2002-01-04 20:33, bjahoff skrev:Har planar om å kjøpa Noise Control Støydempingsmatte hos microplex.Nokon som har erfaringar med det?Har eit Aopen HQ08 kabinett.Mattene er 11mm tjukke. Vil dei passe på sideplatene i kabinettet uten å ta borti når eg skal åpne det? Har en kamerat som har slike matter. Funker kjempebra! Hvis du skal dempe skikkelig så bør du ha dobbelt lag. Kameraten min har et miditower, og han brukte 7 stk slike 40x40cm'er matter. Dyrt, men det ble stille! (og mye varmere). Han hadde en AMD XP 1700 i, og den funka ikke uten kabinettvifter. Nå har han en P4 1,9GHz, med bare PSU som utsug! Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 (endret) ------------- Endret 30. april 2008 av Thomas-B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå