Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Typisk mannfolk, eller?

voluz

Anbefalte innlegg

En mann sendte for en stund siden inn et spørsmål til en spørrespalte i et ukeblad:

Kjære spørrespalte!

Jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har 2 barn. Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær, og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid "ikke noen du kjenner". I forigårs ringte mobiltelefonen hennes og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje når den kun har kjørt 30 000 km?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, pent.

Ligger i menns natur det der nå.. bilen! Hva er mer interessant enn bilen..? (satt på spissen)

Bilen min står ofte parkert utafor, når jeg kommer hjem midt på natta i fylla hender det at jeg begynner å kikke litt rundt og tenke på om jeg skal kjøpe noe småstyling og slenge på her og der :p

Lenke til kommentar
Hehe, pent.

Ligger i menns natur det der nå.. bilen! Hva er mer interessant enn bilen..? (satt på spissen)

Bilen min står ofte parkert utafor, når jeg kommer hjem midt på natta i fylla hender det at jeg begynner å kikke litt rundt og tenke på om jeg skal kjøpe noe småstyling og slenge på her og der :p

hehe... du må gjøre det alkoholen sier til deg da...:p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En annen historie (litt drøyt å si at den har med bil å gjøre, men er isåfall innom en bil...):

Min fantastiske kjæreste og jeg hadde vært sammen i over ett år og vi hadde bestemt oss for å gifte oss. Det var bare en liten ting som plaget meg. Det var hennes vakre lillesøster.

Hun var 22, Hadde trange shorts og gikk ofte uten bh. Hun bøyde seg ofte frem når hun var nær meg, og jeg fikk alltid se mer enn jeg burde av hennes private deler.

Det måtte være med vilje, hun gjorde det nemlig aldri i nærheten av noen andre.

En dag ringte lillesøsteren og bad meg komme over for å se over bryllupsinvitasjonene.

Hun var alene når jeg kom dit, og hun hvisket til meg at hun lengtet etter meg og hadde følelser for meg som hun ikke kunne komme over. Hun sa at hun ville elske med meg bare én gang før jeg giftet meg og egnet mitt liv til hennes søster.

Jeg var i sjokk, og kunne ikke få frem ett ord. Hun sa: "Jeg går opp til soverommet, og om du vil ha en siste ville svingom, bare kom opp og ta meg."

Jeg var som forstenet da jeg så henne gå opp trappen. Da hun kom til toppen dro hun av seg trusen og kastet den ned trappen mot meg. Jeg sto der en stund, så snudde jeg meg og gikk rett mot ytterdøren. Jeg åpnet døren og gikk mot bilen min.

Utenfor sto hele min kommende familie og klappet i hendene. Med tårer i øynene klemte min svigerfar meg og sa: "Vi er virkelig glade for at du har klart vår lille test... Vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter. Velkommen til familien!!"

Og moralen i denne historien er: Oppbevar alltid kondomene dine i bilen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...