Dzeko Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg fikk et Phillips SBC-HP460 headset for litt siden, men jeg klarte ganske fort å ødelegge det. Det skjedde ved at jeg løp opp en trapp, og ledningen hang fast i gelenderet. Dette førte til at ledningen røyk der volum justeringene er på headsettet. Kan dette fikses? Er det mulig å bytte ut ledningen eller no? Har ikke så lyst til å kjøpe nytt siden det koster 600 kr( har litt lite penger for tia) Kviteringen har jeg selvfølgelig mista, så bye bye garanti...Tror uansett ikke at garantien hadde dekket dette siden det ikke er produksjonsfeil. Her er bildet av headsettet : http://bilder.preisvergleich.org/E_10709152.jpg EDIT: For å skjønne litt mer hva som har skjedd kan dere se på dette bildet : http://images.gfx.no/282/282478/Nyttbilde.JPG Dere ser at det er en liten volumjusterings "boks" på ledningen. Det som har skjedd er at kabelen har blitt røsket ut fra den ene siden av denne boksen. Takk på forhånd. Endret 19. oktober 2007 av EdinhoBIH Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bildene sier meg dessverre ingenting. Men du har helt rett i at dette ikke er en garantisak (heller ikke reklamasjonssak). Selvforskyldt skade dekkes aldri av garanti eller reklamasjonsrett. Da er din løsning å lodde sammen riktige ledere der ledning er har røket. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Må jeg gjøre det selv, eller finnes det steder hvor de kan gjøre det for meg? Hakke så mye peiling på sånt. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du MÅ ikke gjøre det selv.. har du ingen kompiser som går elektro eller noe? de skal kunne ordne det der uten noe særlig problemer, skal ikke my til for å gjøre det selv heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå