essr Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Er det stor forskjell på de to kortene? Er Sapphire noe å satse på? Hvordan er det med støy fra kortene? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du skriver inn AKKURAT det du har som emne på "Søk", vil du få opp FLERE tråder! Ikke gidd.... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 forskjellene ligger i frekvensen på gpu og ram, ellers er alt likt, sapphire er ikke så ille, men alle radeoner bråker en del, små vifter vettu Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 bråker faktist ingenting de fra ATI eller Sapphirel, har ATi og min venn har Sapphire.. www.geocities.com/datemplar/PC1.JPG og se vifteløs Radeon 9700 Pro Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ATi bråker jo ikke noe i forhold til f.eks. Creative 4600. Jeg kan ikke høre viftestøyen i det hele tatt i forhold til min boxed pentium 4 vifte. Sapphire kommer jo i disse dager ut med et Ultimate Edition kort som er et vifteløst Radeon 9700PRO. Tipper du får det for ca 3500,- - 4000,- når det kommer til norge. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Akkurat bestillt meg en sånn en -BUFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå