F.torres Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 skal kjøpe høyttalere til xobxen har et budsjett på 3000. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Surround eller stereo? Et nesten hvilket som helst anlegg vil duge om du bare vil ha lyd. Om du er ute etter litt heftig buldring fra eksplosjoner osv, kan et Logitech Z-5500 være noe å kikke på. Antar du ikke er ute etter noe mer enn et anlegg som spiller godt fra seg i basområdet, og som leverer surround, og da er stort sett de flesteferdiganlegg greie. Ta deg en tur på Elkjøp\Expert\Lefdal\whatever og hør på hva du får for 3000kr der. Og da mener jeg at du skal få demonstrert lyden fra, slik at du kan gjøre deg om en egen mening om hva du synes spiller bra. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva med det der? Bruker det selv til spilling, funker bra til det. Musikk høres ikke bra ut da, samme gjelder for Z-5500. Skal du bruke det til både spilling og musikk, anbefaler jeg deg et stereoanlegg. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva med det der? Bruker det selv til spilling, funker bra til det. Musikk høres ikke bra ut da, samme gjelder for Z-5500. Skal du bruke det til både spilling og musikk, anbefaler jeg deg et stereoanlegg. DEt så fint ut. mye koster det? er ikke så veldig viktig med surrond, men kan være litt fett Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Etter det jeg har hørt og lest av andre, så er Samsung veldig gode. Har såvidt hørt på dette anlegget, og sitter igjen med et positivt inntrykk. Det koster rett over 3000kr, og ser fantastisk bra ut. For noen hundrelapper mer får du 5.1 versjonen, XQ100, som bør spille like bra, bare med surroundlyd. Innser at det er 1000kr over budsjettet, men det er vel bedre å bruke 1000kr mer enn planlagt og bli godt fornøyd, enn å bruke 2900kr på noe du ikke er fornøyd med Om du hadde hatt en surroundforsterker så har Pioneer denne høyttalerpakken, som ser bra ut og som skal spille bra. Likevel kan jeg ikke gi deg bedre råd enn å prøvelytte i butikk før du kjøper. Ingenting er bedre enn det! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva med det der? Bruker det selv til spilling, funker bra til det. Musikk høres ikke bra ut da, samme gjelder for Z-5500. Skal du bruke det til både spilling og musikk, anbefaler jeg deg et stereoanlegg. DEt så fint ut. mye koster det? er ikke så veldig viktig med surrond, men kan være litt fett Betalte 2500,- for det, anlegget heter Pioneer HTP-GS1. Du kan ikke spille så frykelig høyt med det, men mer enn høyt nok for vanlig spilling såklart. Kan hende du blir mer fornøyd med en av Samsung-anleggene Bluum nevner her. Lykke til med valget Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva med det der? Bruker det selv til spilling, funker bra til det. Musikk høres ikke bra ut da, samme gjelder for Z-5500. Skal du bruke det til både spilling og musikk, anbefaler jeg deg et stereoanlegg. DEt så fint ut. mye koster det? er ikke så veldig viktig med surrond, men kan være litt fett Betalte 2500,- for det, anlegget heter Pioneer HTP-GS1. Du kan ikke spille så frykelig høyt med det, men mer enn høyt nok for vanlig spilling såklart. Kan hende du blir mer fornøyd med en av Samsung-anleggene Bluum nevner her. Lykke til med valget ok. jeg pleier ikke spille veldig høyt. men det går vel ann og ta ganske høyt? er det meningen og bruke det til xbox? og hvor får jeg kjøpt det hen? helst på elkjøp,expert,spaceworld ( er de butikkene jeg har i nærheten der de selger noe sånt) eller på komplett mpx netshop osv... Endret 20. oktober 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har dessverre ikke sett så mye av det i butikker, mulig at det har gått ut av produksjon. Kjøpte mitt hos Mamoz for 7-8 mnd siden, men de har det ikke lenger. Kanskje bare bite i det sure eplet og kline til med noe fra Samsung heller? Spiller ingen rolle at det er "Licensed for Xbox 360," så lenge det er det er optisk inngang på anlegget, kan du bruke det sammen med Xboxen Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Har dessverre ikke sett så mye av det i butikker, mulig at det har gått ut av produksjon. Kjøpte mitt hos Mamoz for 7-8 mnd siden, men de har det ikke lenger. Kanskje bare bite i det sure eplet og kline til med noe fra Samsung heller? Spiller ingen rolle at det er "Licensed for Xbox 360," så lenge det er det er optisk inngang på anlegget, kan du bruke det sammen med Xboxen tenker jeg drar ned på elkjøp og hører med de. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 For å være ærlig, så er det 99% sjangs for at de ikke har det. Logitech Z-5500 er jo litt i samme gate, mange som er fornøyd med det vet jeg (inkl. folk med Xboxen koblet opp). Det skal de ha på Elkjøp, tror jeg, er hvertfall veldig populært så du finner det nok hos en eller annen elektronikkbutikk. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 For å være ærlig, så er det 99% sjangs for at de ikke har det. Logitech Z-5500 er jo litt i samme gate, mange som er fornøyd med det vet jeg (inkl. folk med Xboxen koblet opp). Det skal de ha på Elkjøp, tror jeg, er hvertfall veldig populært så du finner det nok hos en eller annen elektronikkbutikk. ok. går det ann og koble opp på xboxen ? tenker jeg kjøper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå