Torrevieja Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hehe dette blir det første Ps3 spillet mitt utenom bundla Motorstorm . Kjøpte konsollen i april og har brukt den obvious kun som blu-ray spiller Men jeg har forhåndsbestillt fra Vgp beste butikken as ! kom på 420,- inkludert frakt. Kjøp det der, absoluttspill tar 549 for det- Satan å jeg gleder meg. Tenkte bare å si ifra hvis flere skal forhåndsbestille. Endelig kommer det ordentlig kvalitet spill, ratchet and clank er et must også. http://www.videogamesplus.ca/advanced_sear...p;x=21&y=11 http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Endret 19. oktober 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 kommer til å kjøpe det på vgp ja, men stresser ikke med det. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har ikke helt bestemt meg enda men regner med at det blir kjøp ja, Cirka 80% sikker Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ca 100 % sikkert på at jeg bestiller dette Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når lanseres spillet i norske butikker? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) 5 desember ifølge absoluttspill. Endret 19. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har dere som bestiller fra Vgp sendt mail for å ordne så de skriver fiktiv pris for tollen? Mitt eneste forsøk endte i tollen dessverre, men min engelsk skriftlig gjør at jeg unngår mail på engelsk så lang som mulig. Endelig kommer det spill som oser kvalitet til denne maskinen også, og jeg har stor tro på at Drake`s blir en stor spillopplevelse. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har bestilt 20-25 forskjellig ting fra VGP. Aldri blitt stoppet i tollen og pakken er alltid merket med 20 $. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Og du har aldri bedt de gjøre noe som helst, kun bestillt fra nettsiden da? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan også bekrefte å ha bestilt fra vgp.ca et par ganger, og alltid rett gjennom toll på grunn av prisdeklareringen deres. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takker, da vet jeg bare at jeg var uheldig den ene gangen jeg prøvde. Klarte ikke å lese verdien som var skrevet på pakken, så kan nok være derfor tollen stoppet og sjekket innholdet. Da er Drake`s og Ratchet bestillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå