kirssa.. Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Vet ikke helt om denne passer i dette forumet,men poster alikevel. Vi er en gjeng som ønsker å leie en server for å spille på,og å arrangere klankamper på. Desverre finner jeg ingen bedrifter som tilbyr denne tjenesten her i Norge,men vi har funnet en i danmark,men litt dyrt. Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen linker (URL) om norske firmaer som tilbyr dette. Håper noen av dere har litt mer peiling på dette enn meg Takk på forhånd Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 kan du ikke leie en helt vanlig server (serverhosting) Med en viss grense med linje i månden. feks 1gb imånden. ? slik serverhostng vil i utgangspinkte koste en del. Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 joda kan vel det,men skal nok holde med 10mbit´s linje tror jeg,hadde vært fint om du bidro med en url,da det var det jeg spurte etter Lenke til kommentar
kirssa.. Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 takker for den ,kan da ikke være bare 1 i Norge som tilbyr denne tjenesten`?? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 www.webhuset.no www.tiscali.no de kan serve servere... søk på kvais etter serverhosting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå