AvidGamer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg fatter det ikke. Jeg spiller mer og mer på min DS enn på PC-en for tiden. Det er bare så utrolig bra spill på DS at jeg får ikke tid til å spille alle! Det er herligt å spille spill som fokuserer på spillet og ikke grafikken. Det er så mye mer "hjernetrim" spill på DSen, og da tener jeg ikke nødvendigvis på de Brain Age spillene, men overalt så er spillene mer utfordrene og fengene. Ofte ender jeg opp å spille i flere timer om gangen helt til øynene mine er i smerte og jeg har vondt i hode....haha! Sitter for tiden med Puzzle Quest, Zelda, New Super Mario, My Frogger Toy Trials, Actionloop, Hotel Dusk, Trauma Center, Electroplankton (ikke et spill men ufattelig morro å slappe av med), Donkey Kong Jungle Climb og Contact. Alle disse er ubeskrivelig morro, barnslig noen men morro likevel, også har jeg jo selvsakt de Dr Brain greiene. Jeg elsker at DS har mer problem løysnings type spill, det er mer givende å spille og gir meg mer glede av å klare spillet. Noen andre som føler det sånn for tiden? Enaste som PC-en har for tiden er Portal...men jeg har ikke HL2 så den kan jeg ikke spille. Endret 19. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Etter at jeg skaffet meg DS har jeg gått så langt at jeg ikke har koblet PC-en min på hjemme en gang. Bruker internett på universitetet, mens når jeg er hjemme / (hybelen) slapper jeg av med litt DS før jeg legger meg. Er så greit at man skal slippe å være absolutt oppdatert på alt som skjer på nettet hele tiden, da ender jeg opp å være våken til 4 også orker jeg ikke å stå opp osv Helt enig med deg at mange spill til DS er veldig morsomme. Av de du har nevnt har jeg spilt Puzzle Quest, Zelda, New Super Mario Bros, Hotel Dusk, Trauma Center og likte dem alle med untak av Hotel Dusk... kanskje hvis jeg ga den mer tid, men ble litt kjedelig ^^ Spill som jeg også spiller som du ikke har nevnt er Tingle Rupeeland, men den har jeg lagt på hylla etter at jeg fikk med Zelda Picross, og ikke minst Phoenix Wright spillene. Men PC har også mange gode spill. Alle MMORPG, RTS, FPS, Simulatorer er best på PC. Å være en liten håndholdt konsoll med begrenset skjerm og prossesorkraft har sine begrensninger. DS er best på relativt småe tenke-spill, historiespill, rytme-musikk spill, og kanskje eventyrspill, men det fungerer på begge platformene. Endret 19. oktober 2007 av unwill Lenke til kommentar
RevX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Akkurat, Phoenix Wright. Kanskje den beste spillserien til DS akkurat nå. Har brukt utrolig mye tid med alle fire PW-spillene, og de er grunnen til mange spillfylte netter for min del Ellers liker jeg DS bedre enn PC. Har det rett og slett mye morsommere med spillene der. Hotel Dusk, Trauma Center, Elite Beat Agents... ja, og Zelda, så klart. Pluss mange fler jeg ikke orker å nevne. Jo, det var sant. Castlevania. Der har man gode spill. Endret 19. oktober 2007 av RevX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå