glx-rider Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Drev selv med dette for en del år siden, og har nå lyst til å ta det opp igjen. Er dog ikke den med mest peil på dette, så hadde jo vært fint med en tråd hvor vi kunne diskutere og spørre hverandre om litt! Noen med råd om butikker i norge som selger dette i norge? Tenker da ikke på nettbutikker ettersom jeg gjerne skulle ha prøvd de før kjøp. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 tja, tror det er en post om dette... men du jeg har bare sett det en plass og det var i haugesund.. men du må nok prøve og google/ringe rundt.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva er denne sporten? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Trixzing på rulleskøyter. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Trixzing på rulleskøyter. Ok. Jeg kjente ikke til det navnet Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) White water i oslo selger skøyter. Kjøpte fra dem over telefon i fjor. Har alltid drevet litt på med skating/rolling/blading, men ikke nok til å bli noe tess, og nå er jeg for gammel:) Det har blitt til at det er en sport jeg bare følger med på. Har en del filmer og slikt og digger i grunn hele greia. Jeg får skateabstinenser hver gang jeg ser en god park heller en film. Den norske sida rollingmag.com er senter for det norske miljøet, men blir fort veldig intern og oppdateres ikke så veldig ofte. De største skatemiljøene har jeg inntrykk av befinner seg i Trondheim, Oslo, Bergen pluss Haugesund og Kristiansand, der Trondheim nok har de to beste skaterne i hele landet. Sjekk ut klippene fra Leading the Blind filmen for street-skating og Yasutoko brødrene for vert Jeg liker skateboarding også, men inline er høyere, raskere og heftigere. Prøv også ps2 spillet Rolling for inlinens svar på Tony Hawk serien, ganske bra er det også. Endret 23. oktober 2007 av butkus Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Drev med det før, men sluttet p.g.a latskap eller noe sånt og nå er kondisen litt på bånn. Må innrømme at jeg savner litt det å cruise rundt i en rampe og bare ha det moro. Edit: anbefaler dere å se dokumentarfilmen barely dead og prøv spillet som heter aggressive inline(xbox, ps2) Endret 23. oktober 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg for min del ble til slutt den eneste i gruppa som ikke kjørte brett, og endte med at det ble forskjellige krav til spots osv, og ble vel til slutt litt kjedelig. Var ikke akkurat flust av parker i indre østfold for å si det sånn. Når jeg begynte på vgs så var det heller ikke så veldig kult lenger så. Men nå har jeg fått med meg at det er en innendørs skatehall i fredrikstad så nå kan jeg jo ha et fast sted å skate! Var ikke akkurat super god før heller men. Gjøre noe med det nå! Ellers så har jeg funnet en skatebutikk i danmark som sender til norge. www.skatepro.dk Har sjekka litt rundt forskjellige utenlandske og norske sites, og må si at prisene her er ganske bra. Har bestilt et par skøyter nå, så vi får se når jeg har de i postkassa og får triksa litt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har spilt spillet en den ganger.. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Henger meg på JoeCamel angående Barely Dead og legger derfor ut et klipp derfra også for å promotere denne fascinerende og fantastiske sporten Barely Dead intro Jeg har begge spillene, både Agressive Inline og Rolling, og vil nok anbefale Rolling. AI er litt glorete og tullete, i motsetning til Rolling som er litt mer ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå