Gå til innhold

Agressive Inline! Noen somdriver med det?

Anbefalte innlegg

Hei!

Drev selv med dette for en del år siden, og har nå lyst til å ta det opp igjen. Er dog ikke den med mest peil på dette, så hadde jo vært fint med en tråd hvor vi kunne diskutere og spørre hverandre om litt!

Noen med råd om butikker i norge som selger dette i norge? Tenker da ikke på nettbutikker ettersom jeg gjerne skulle ha prøvd de før kjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

White water i oslo selger skøyter. Kjøpte fra dem over telefon i fjor.

Har alltid drevet litt på med skating/rolling/blading, men ikke nok til å bli noe tess, og nå er jeg for gammel:) Det har blitt til at det er en sport jeg bare følger med på. Har en del filmer og slikt og digger i grunn hele greia. Jeg får skateabstinenser hver gang jeg ser en god park heller en film. Den norske sida rollingmag.com er senter for det norske miljøet, men blir fort veldig intern og oppdateres ikke så veldig ofte. De største skatemiljøene har jeg inntrykk av befinner seg i Trondheim, Oslo, Bergen pluss Haugesund og Kristiansand, der Trondheim nok har de to beste skaterne i hele landet.

Sjekk ut klippene fra Leading the Blind filmen for street-skating

og Yasutoko brødrene for vert

Jeg liker skateboarding også, men inline er høyere, raskere og heftigere. Prøv også ps2 spillet Rolling for inlinens svar på Tony Hawk serien, ganske bra er det også.

Endret av butkus
Lenke til kommentar

Drev med det før, men sluttet p.g.a latskap eller noe sånt og nå er kondisen litt på bånn.

Må innrømme at jeg savner litt det å cruise rundt i en rampe og bare ha det moro.

Edit: anbefaler dere å se dokumentarfilmen barely dead og prøv spillet som heter aggressive inline(xbox, ps2)

Endret av JoeCamel
Lenke til kommentar

jeg for min del ble til slutt den eneste i gruppa som ikke kjørte brett, og endte med at det ble forskjellige krav til spots osv, og ble vel til slutt litt kjedelig. Var ikke akkurat flust av parker i indre østfold for å si det sånn. Når jeg begynte på vgs så var det heller ikke så veldig kult lenger så.

Men nå har jeg fått med meg at det er en innendørs skatehall i fredrikstad så nå kan jeg jo ha et fast sted å skate! Var ikke akkurat super god før heller men. Gjøre noe med det nå!

Ellers så har jeg funnet en skatebutikk i danmark som sender til norge.

www.skatepro.dk

Har sjekka litt rundt forskjellige utenlandske og norske sites, og må si at prisene her er ganske bra. Har bestilt et par skøyter nå, så vi får se når jeg har de i postkassa og får triksa litt :D

Lenke til kommentar

Henger meg på JoeCamel angående Barely Dead og legger derfor ut et klipp derfra også for å promotere denne fascinerende og fantastiske sporten

Barely Dead intro

Jeg har begge spillene, både Agressive Inline og Rolling, og vil nok anbefale Rolling. AI er litt glorete og tullete, i motsetning til Rolling som er litt mer ekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...