YBD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har en fil jeg gjerne skulle ha slettet, men av en eller annen grunn får jeg ikke lov. Det er en .avi-fil (DivX), og når jeg prøver å slette den kommer denne meldingen: "Feil ved sletting av fil eller mappe. Kan ikke slette filnavn: Filen brukes av en annen person eller et annet program. Lukk programmer som kanskje bruker filen og prøv på nytt." Jeg forstår ikke hvilket program som bruker filen, jeg har prøvd å starte maskinen i sikkermodus for å slette den - men får samme melding da også. Noen som har tips? (sikkert noen som har hatt problemet før meg, men jeg fant ikke noe da jeg søkte) Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...ae5383898c11131 Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 jeg har hatt samme feilen mange ganger.. men det pleier å løse seg opp etter jeg har starta maskina på nytt.. eller lukka alt av programmer som kan ha hatt sammenheng med fila.. jeg har spesielt hatt problemet hvis jeg har brent fila ut på cd, og så skulle slette den etterpå, selv om jeg har lukka brenneprogram og alt.. test litt! så får du nok sletta den etterhvert :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har også hatt dette velfig irriterende problemet en gang, og det løste jeg ved å gå inn i MS-DOS ledetekst og slette den derfra. Det skal jo egentlig ikke ha NOE å si, men det funket for meg. Prøv! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Kanje de er mediaplyer forhåndsvisning som bruker den. Hvordan du fikser det er jeg heller usikker på. Du kan jo prøve å forandre hvilket program den skal åpnes i, til f.eks notepad(aldri prøvd, men det kan jo funke). Eller forandre filendingen til ett eller annet. Alt ble skudd i blinde, men kan jo være vert et forsøk Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Takker. Jeg slettet den i filbrowseren i Nero, da funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå