Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har et form, submit knappen har en verdi: Login jeg har satt display:none, sa man fremdeles kan bruke "enter" for a ga videre. det virker men JSen virker ikke kunden vil absolutt ha en link som logginn knapp. Resten av koden fungerer. knappen: <input class="button" type="submit" id="userlogin" name="userlogin" value="Login" style="display:none"> document.getElementById('userlogin').submit(); Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror du vil bruke formElement.submit(), i motsetning til formKnapp.submit() som du vil bruke. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Her er hva LostOblivion skriver i eksempel. <form id="form1" action="bla.php"> <input type="text" name="noe" /> </form> <a href="#" onclick="$('form1').submit();">Submit</a> Endret 19. oktober 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 cluet er at jeg ikke har tilgang til a sette en id pa form'en. Men jeg fiksa det halveis ved a style en knapp som tekst. Far hape ingen merker det Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis f.eks. submit-knappen er direkte barn av form-elementet kan du bruke document.getElementById("knapp").parentNode.submit(); Hvis det er flere elementer mellom er det bare å legge til flere parentNodes. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Evt. så har du vel også document.forms[0].submit() ? (Så lenge det er bare en form på sida) -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå