Tunky Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Kom over Superman Returns til 39 kroner. Dette må vel være en skrivefeil? Greit nok at det er et ikke så bra spill (for å si det mildt), men 39 kroner er jo nesten å gi det vekk! Hvis ikke det er en skrivefeil, er det i hvertfall et bra tilbud (eller evt. en kjapp måte å tømme lageret for dårlige spill ) Clicky Endret 19. oktober 2007 av Knewt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er fordi de har salg, og sikkert også fordi det selger dårlig og de vil bli kvitt det tipper jeg, det fikk jo ganske dårlig kritikk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jepp. Det er det jeg også har kommet frem til. 88% avslag på prisen er jo ikke vanlig, da. Det er i hvertfall ganske billig. Hadde spillet til PS2, men gadd ikke engang å spille første brettet, og la spillet vekk til støving etter 10 minutter. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hmm.. Kjøper dette jeg :!: 39 kronarser er jo ikke så bææd.. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette spillet hadde vært greit om man kunne knust byggninger og drept folk. ett par forandringer her og der og det hadde blitt ett ikke kjempe bra spill men helt ok. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, er vel kanskje verdt 39kr La inn bestilling jeg. Yay! Achievements! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nja, tviler faktisk på at det er verdt 39 kroner. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 kjøber det, så bytter du det in får 100 - 150 kr på EBgames Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Du får ikke mere enn 59,- for det på EB Games ;-) Men dette spillet er søppel!! det suger så sinnsykt at jeg ikke finner ord til å uttrykke meg! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, la inn en bestilling jeg. Ble fysisk uvel av demoen, men 39,- er for billig. Sliter vel litt med kjøpemani.. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, la inn en bestilling jeg. Ble fysisk uvel av demoen, men 39,- er for billig. Sliter vel litt med kjøpemani.. samma her hehe Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kom over Superman Returns til 39 kroner. Dette må vel være en skrivefeil? Greit nok at det er et ikke så bra spill (for å si det mildt), men 39 kroner er jo nesten å gi det vekk! Hvis ikke det er en skrivefeil, er det i hvertfall et bra tilbud (eller evt. en kjapp måte å tømme lageret for dårlige spill ) Clicky Fortsatt for dyrt,er vel verd ca 10kr... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 skl bestille dette og BF i dag eller noe.. trenger noen points ass Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Frakt kommer vell i tillegg så i realitet koster vell dette makkverket over 50 spenn Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 med tanke på at spillet koster ca 7 kroner å produsere så er det jo ganske dyrt Da er ikke utviklingskostnader, (programmering og lønn) tatt med i regnestykket. Men det virker jo som dette spillet også er low budget slik som de fleste andre spilla. skl bestille dette og BF i dag eller noe..trenger noen points ass du spiser vel dritt for å få points også du? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bestilte 2 stk til meg og en kompis så delte vi frakten også. 107kr totalt. Spillet SUGER men dette var så billig at vi bare måtte ha det Kan sikkert bytte det i noe annet eller gi det bort i julegave Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kjøpte Lego Starwars II for 99,- på expert i går.. noe jeg tror er mye mer valuta for pengene! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 :!: nei da, men de andre spilla jeg har kjøpt er så vansklik og få points i.. 2500 holder ikke i disse dager det ass.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Holder ikke til hva..? Er jo bare så andre folk ser hvor nerd du er:P Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 39 spenn er jo nesten verdt det alene for å fylle på med enda et pent grønt cover i samlingen sin;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå