dezen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei. Skjermkortet mitt er ATI Mobility Radeon x700, og jeg må oppdatere skjermkortet for at jeg skal kunne kjøre Team Fortress 2, Portal osv.. Eneste problemet er at jeg ikke får oppdatert det! Den finner ingen nye automatiske oppdateringer, og når jeg laster ned nyeste version fra ATI.com (Catalysm 7.10) får jeg denne feilmeldingen under innstallasjon - Jeg har også prøvd å innstallere en gamlere version av Catalysm serien (den versionen som er recommended for spillet, husker ikke hvilken) og da ender jeg opp med feilmelding - Jeg har også fått opp en feilmelding med noe som innholdt VGA en gang, har dog ikke screenshot, eller driver filen liggende. Jeg har vært inne på ATI sine sider og lest litt rundt, dog ikke funnet noe, Fujitsu Siemens sine hjemmesider hjelper også svært lite. Har også prøvd med uninstallering på gamle driver, for så og innstallere en ny driver igjen, funket fortsatt ikke. Help anyone? Takk på forhånd - dezen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå