Gå til innhold

fant en 250hk propell på bunnen av sjø'n!


Anbefalte innlegg

Hahaha!

ja vi var ute å dykka etter krabber i sommer på et skjær som heter skrummla (Jævla feet navn) svæært skjær med 2000 krabber på 24/7 hvist det er stille.. å det skjæret ligger 10 cm under vann på det grunneste å 7 meter på de dypeste (ca) ved normal vannstand. Så dreiv vi å dykka da så roper onkel "Øy, kom å sjekk!" Haha så svømmer jeg henn så ser jeg massevis av blått bunnstoff på den ene siden av skjæret å det strekker seg helt over på andre siden.. det er vell 10 meter eller noe, så akkurat der bunnstoffet begynte var det et "Stup" under vann da det er også hvor det er dypest 7 meter... så dykka vi ned da så lå det en 6 blads propell der med undervannslusa å hele pakka xP Fikk latterkikk! Å den var jæævla svær... sikkert til en 250-300hk... vær jævla fet jeg rofla så jævelig undervann! holdt faenmæ på å drukne satan å rått det var ;) Å det skjæret er langt til faen utpå sjøen... så står det en svart stake der som liksom skal merke det... -.- Du finner den faen ikke om du leiter ei gang :p Han må jo bare ha sklidd rett over hele satans skjæret han :eek:

Endret av Stakan1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja faen skulle ønske jeg hadde, men da må jeg kjøre ut til tømmerstø å ta bilde ... det er langt :p

 

Edit: vent jeg kan spørre onkel om han har bilde av det på dataen, han bor der.

2 Edit: Han er ikke på msn :/ Kan se om jeg får tak i et med tia ;)

 

snakker vi flere meter i diameter ? :p
Det er sikkert 10-13m2 det skjæret. Eller var det propellen du tengte på? Endret av Stakan1
Lenke til kommentar
vi tok den opp! :D Har den på sjøbua nå ;)

Det verste av alt er at propellen er ikke så hart skadd... Bladane er nesten helt fine bare den jævla "Akslingen" Vetta faen å det heter på båt, den er knekt rett til helvette av, delt i to ;)

"Akslingen" ? Tenker du på splinten eller?

 

Koster vell ikke mere enn noen få kroner å få bytta.

Lenke til kommentar
Hahaha!

ja vi var ute å dykka etter krabber i sommer på et skjær som heter skrummla (Jævla feet navn) svæært skjær med 2000 krabber på 24/7 hvist det er stille.. å det skjæret ligger 10 cm under vann på det grunneste å 7 meter på de dypeste (ca) ved normal vannstand. Så dreiv vi å dykka da så roper onkel "Øy, kom å sjekk!" Haha så svømmer jeg henn så ser jeg massevis av blått bunnstoff på den ene siden av skjæret å det strekker seg helt over på andre siden.. det er vell 10 meter eller noe, så akkurat der bunnstoffet begynte var det et "Stup" under vann da det er også hvor det er dypest 7 meter... så dykka vi ned da så lå det en 6 blads propell der med undervannslusa å hele pakka xP Fikk latterkikk! Å den var jæævla svær... sikkert til en 250-300hk... vær jævla fet jeg rofla så jævelig undervann! holdt faenmæ på å drukne satan å rått det var ;) Å det skjæret er langt til faen utpå sjøen... så står det en svart stake der som liksom skal merke det... -.- Du finner den faen ikke om du leiter ei gang :p Han må jo bare ha sklidd rett over hele satans skjæret han :eek:

Fy faen i helvette satan, det der var så inni satans jævlig lett å lese...

Lenke til kommentar
Jeg banner alltid som et helvette, uansett hva som skjer jeg klarer ikke å la vær xP

det skjer bare automatisk

Kanskje du burde prøve å stoppe da? :)

 

Men det er en propell vi snakker om? Litt rart at den lå der. De fleste hadde vel merket det om de mistet en så stor propell.

 

Du kan nok være sikker på at eieren oppdaga det. Men om han hadde mulighet til å begynne å lete etter propellen er da en annen sak. Mest sansynlig har han fått taue hjelp inn til land å levert inn båten til reperasjon med ny propell montert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...