eab Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det var vel ikke bare sjåføren som var et komplett brødhue. Medregnet de to idiotene som faktisk satt på så var det jo rene bakeriet i golfen... Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk da! Den skal jeg huske! Lenke til kommentar
nenek92 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 325 med 240hk? Nope det er nok ikke 240 gamp i en standard 325, hverken i E30, E36 eller E46-utgaver. Da må det være enten kompressor eller turbo-konvertert bygge. Sa jeg at den var orginal? Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk da! Den skal jeg huske! Du trenger ikke huske det, bare tenk litt på det. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det var vel ikke bare sjåføren som var et komplett brødhue. Medregnet de to idiotene som faktisk satt på så var det jo rene bakeriet i golfen... Det var faktisk 4.. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det var vel ikke bare sjåføren som var et komplett brødhue. Medregnet de to idiotene som faktisk satt på så var det jo rene bakeriet i golfen... He he he .. den formuleringen har jeg ikke hørt før. Den satt! Den MÅ jeg nesten huske. For det er vel ingen tvil om at noen har litt mindre ansvarsterskel enn andre. ... det kan fort ende opp som dette resutatet. Og jeg advarer ettervert vil man se STERKE syn på disse bildene! Men de er ment til skrekk og advarsen. Dette har skjedd i Norge også ... men blir aldri nevnt i media. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Resten av det makabre galleriet: http://fishki.net/commentall.php?id=26851 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) For å bygge om en VW Golf II til Golf II GTI 16v må følgende komponenter benyttes Komplett motor med nødvendig elektronikk og girkasse med drivakslerBremseskiver foran 239x20 mm Ø med tilhørende bremsesadlerBremseskiver bak 226x10 mm Ø med tilhørende bremsesadlerBremsekraftforsterker 9"Bremsekraftregulator for bakre bremsekretserStabilisator både foran og bakHR dekk på minimum 5 1/2J x 13" felgerPlastikkskjermkanter på alle skjermeneSpoiler med kjøleluftåpninger til skivebremsene foran, ellerFor støtfanger av årsmodell '90-91 luftføringer til skivebremsene foranDette er noe som biltilsynet godkjenner. Listen kommer ifra møller. Edit: legger ved scan av et brev fra møller: Endret 20. oktober 2007 av espennyh Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det helt likt for en 8v GTI ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvis du først skal ta deg bryet med å bygge om bygger du vel om til en 16v? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er vel det samme det vel? Men i første omgang skal jeg jo prøve å få den registrert, så heller putte i større motor senere. Btw, går på første året mekanisk (eller TIP), så jeg gjør det egentlig mest for å lære. + for å se om bilmekanikerfaget er noe for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå