ojstein^ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Jeg har tenkt å bygge om en Golf 2 84' til en Golf 2 GTI . Er det bare å bytte GTi delene (motor/bremser/interiør) over og så ta den på visning/kontroll? Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Du må vel først sende en detaljert søknad til biltilsynet før du kan ha bilen inne til kontroll. Om man gjør dette før eller etter man bygger om bilen tror jeg ikke har så mye å si, men det som er viktig er at bilen bygges om slik søknaden beskriver før den skal kontrolleres. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Jeg har tenkt å bygge om en Golf 2 84' til en Golf 2 GTI . Er det bare å bytte GTi delene (motor/bremser/interiør) over og så ta den på visning/kontroll? Har tenkt på litt av det samme som deg. Jeg har en Golf 2 -86 som det hadde vært gøy å skrudd litt på. Kanskje GTI. Har du noen tips ang. anskaffelse av deler til en slik ombygging? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ikke glem oppheng må byttes vanligvis vis ikke det er likt, bærearmer, dempere, fjærer og slikt Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har tenkt på litt av det samme som deg. Jeg har en Golf 2 -86 som det hadde vært gøy å skrudd litt på. Kanskje GTI. Har du noen tips ang. anskaffelse av deler til en slik ombygging? Nja, jeg fikk tak i en fin GTI (nett kræsja i fronten) billig på finn.no + at jeg fikk med ekstra motor/girkasse og litt til ;D Endret 19. oktober 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Holten Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Før en GOD dialog, FØR du starter i det heletatt. Du kommer langt bare med det! Vet ikke noe om Golf spesielt, men generelt så bør du gjøre det! Lykke til Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har ikke begynt enda da, så jeg får vel ta turen innom og snakke med dem! Endret 19. oktober 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Selv om jeg ikke vet, så ville jeg tro at det er enklere å bygge opp den kræsja GTI'en enn å gjøre om den andre til GTI når det kommer til byråkrati og regler selvom det i praksis er enklere å flytte over motor og slikt til et karosseri fra en familiegolf. Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det ville det . Men problemet hos meg er at karosseriet på GTI'n er rusta vekk...! Det er overalt på bilen, spess i kaross. Ingen andre som vet? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 OT: Var forresten med å krasja en Golf for 2 timer siden. Jeg satt på! Vi hadde 150 før vi begynte å bremse, og 100km/t når det smalt. Rett inn i rekkverket og knuste front og høyre framskjerm! Lenke til kommentar
nenek92 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 OT: Var forresten med å krasja en Golf for 2 timer siden. Jeg satt på! Vi hadde 150 før vi begynte å bremse, og 100km/t når det smalt. Rett inn i rekkverket og knuste front og høyre framskjerm! Ja, jeg satt på også. Var litt ekkelt, fikk ikke med så mye av hva som skjedde, når en bil glir ut i 100km/t og du sitter bak i bilen er det jo ikke så greit å få med seg alt. Men vet jo hva som skjedde.. Bilde av bilen: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 OT: Var forresten med å krasja en Golf for 2 timer siden. Jeg satt på! Vi hadde 150 før vi begynte å bremse, og 100km/t når det smalt. Rett inn i rekkverket og knuste front og høyre framskjerm! Lærte dere noe av det, eller er dere fremdeles like forundret over fysikkens lover som sjåføren må ha vært siden han tydeligvis ikke hadde peiling på hverken fysikk eller trafikkregler. Jeg blir stadig imponert over hvor mange idioter som har bæretillatelse på bil. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Han hadde jo ikke lappen da.. :!: Hehe Endret 20. oktober 2007 av Holten Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) OT: Var forresten med å krasja en Golf for 2 timer siden. Jeg satt på! Vi hadde 150 før vi begynte å bremse, og 100km/t når det smalt. Rett inn i rekkverket og knuste front og høyre framskjerm! Lærte dere noe av det, eller er dere fremdeles like forundret over fysikkens lover som sjåføren må ha vært siden han tydeligvis ikke hadde peiling på hverken fysikk eller trafikkregler. Jeg blir stadig imponert over hvor mange idioter som har bæretillatelse på bil. Du er ikke alene. Bra denne sjåføren fikk seg en lærepenge uten at det trengte å gå utover noen andre.. Han hadde jo ikke lappen da.. :!: Hehe Ikke hadde han noen form for intelligens heller? Endret 20. oktober 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, han er ikke så smart at det gjør noe.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Han hadde jo ikke lappen da.. :!: Hehe Hvor dum går det an å bli? Lenke til kommentar
Backload Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aller først: Skriv en skriftlig søknad til SFOOR subsidiært Statens Vegvesen og fortell i detalj hva du har tenkt å gjøre. Så får du en detaljert tilbakemelding på hva du skal gjøre. Enkelt! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hvor dum går det an å bli? Det er ganske dum det skal jeg si deg.. ADHD - 17 år Endret 20. oktober 2007 av Holten Lenke til kommentar
nenek92 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du er ikke alene. Bra denne sjåføren fikk seg en lærepenge uten at det trengte å gå utover noen andre.. Han lærte ingenting.. Prater med han på msn nå, han sitter og kikker på bmw 325 m-tech med 240hk. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du er ikke alene. Bra denne sjåføren fikk seg en lærepenge uten at det trengte å gå utover noen andre.. Han lærte ingenting.. Prater med han på msn nå, han sitter og kikker på bmw 325 m-tech med 240hk. 325 med 240hk? Nope det er nok ikke 240 gamp i en standard 325, hverken i E30, E36 eller E46-utgaver. Da må det være enten kompressor eller turbo-konvertert bygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå