xlent Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja, topic sier vel det meste.. Har prøvd "freehomepage.com" men likteden ikke. Er det noen andre plasser jeg får gratis hjemmeside ? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 www.freewave.no men da må du ha modem. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 home.no og start.no har begge veldig bra tilbud på gratis hjemmesider. Har aldri vært borti noen som er bedre. Fordelen med start.no er at du kan kjøre php, mens home.no er mye kjappere enn start.no Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 http://home.no funker Nei, ikke for meg Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hva med .tk er det gratis? Mvh,Stian Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 .tk er gratis, men du må ha en side fra før.. .tk videresender liksom bare til den skikkelige siden din.. (korrekt meg om jeg står midt på finnmarksvidda nå) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Du er ikke på Finnmarksvidda. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Bruk Home.no hvis du ikke skal ha php! (Raskere + enda mer gratis) Bruk Start.no hvis du skal ha php. (koster 10,- Nei, du må ikke abonere på internett fra dem.) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 eller sett opp webserver selv, da kan du ha det akkurat slik DU vil ha det Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Funker det å betale for start sin? Jeg sendte en melding for å betale for ca et halvt år siden. Da stod det at betalingstjenesten ikke var tilgjengelig, og at jeg ville få beskjed når den ble tilgjengelig. Jeg har ikke fått melding... Noen som har betalt med SMS? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Noen som har betalt med SMS?JEG! Funker som bare det! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 www.start.no funker fint for meg. Får home.no.net/brukernavn. Men det var før jeg kjøpte domene Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.250free.com 100mb gratis ++litt stuff tror jeg de har så kan du betale extra for flere goder, tror det er ca 250kr eller no (omgjort fra amerikanske dollars) da får du 5GB lagringsplass, php, Mysql ja nesten ALT mulig og eget domain....... opptil 40GB gandwith også tror jeg Har dette selv funker fett..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 På hvilken av disse kan du lage katalog og ha filer der? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Sorry men bedre med bump enn å lage ny tråd eller hva? trenger svar til spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Spørsmålet ditt er litt uklart. Derfor du ikke får noe svar ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå