Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deres verste/beste mottatte "sexmeldinger" fra idioter på nettsamfunn!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner (skal ikke nevne navn) gikk online på diverse chattesider, kontaktsider og snakka med en del folk. Etter hvert fikk hun naturlig nok forespørsel om de kunne snakkes på telefonen. Da var hun litt sånn "Tja jeg vet ikke helt om jeg tør. Da må jeg ringe deg for jeg vil ikke at du skal ha telefonnummeret mitt. Men jeg er helt tom på kortet for tida."

Og vips: 1500kroner mer på kontantkortet hennes i løpet av en helg :!:

Jeg har seriøst vurdert å gjøre det samme :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
"Da må jeg ringe deg for jeg vil ikke at du skal ha telefonnummeret mitt."

Høhø, nummeret blir vel lagret i mannens anrops-logg? :p

Skjult nummer er da ikke noe problem å fikse vel?

Hvordan kunne han fylle kontantkortet hennes uten å vite nr og uten å ha telefonen hennes?

Lenke til kommentar
En jeg kjenner (skal ikke nevne navn) gikk online på diverse chattesider, kontaktsider og snakka med en del folk. Etter hvert fikk hun naturlig nok forespørsel om de kunne snakkes på telefonen. Da var hun litt sånn "Tja jeg vet ikke helt om jeg tør. Da må jeg ringe deg for jeg vil ikke at du skal ha telefonnummeret mitt. Men jeg er helt tom på kortet for tida."

Og vips: 1500kroner mer på kontantkortet hennes i løpet av en helg :!:

Haha, helt genialt. Må prøves. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fått et par artige som gutt. Ene var ganske subtil og snakka vanlig (26-åring) med det vanlige "hei, hatt en fin helg osv osv" Og saktem en sikkert spør etter bilde og jeg sier nei. "Lyst til å se meg runke på cam da?" Lo godt da ja :wee: .

Enda verre er de som faktisk går igjennom med det. Gjør det umulig for oss (mer eller mindre) normale å prøve å holde en samtale.

Lenke til kommentar

Hei husker for to år siden når jeg gikk på grunnkurs at noen medlemmer i ungdomsbedriften min satt bakerst i klasserommet en dag og skrev mens de lo godt. Etterhvert så blir jo folk nysgjerrige og vi ser på skjermen, der sitter de og skriver at de er ei jente på 16 på MSN (bruker et bilde av ei jente fra nettet som kontaktbilde) og har akkurat startet webcam samtale med en på gudene vet (noen og 30-40 tipper jeg). Han skulle akkuratt til å ta av boxeren når de skriver noe alla "Gratulerer. DU har nettopp strippet foran 10 gutter i alderen 17 år og oppover. Håper du finner noen å dele livet ditt med senere. Snakkes ikke." Så blokkerte de ham.

Dette var så klart med en hotmail konto de hadde lagd for anledningen.

Glad de sa ifra før han kom lenger.

Egentlig rart hvor desperate noen er til å vise seg frem for andre når alt de har er et bilde som de ikke engang vet hvor kommer fra. Skjønner det bare ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...