Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deres verste/beste mottatte "sexmeldinger" fra idioter på nettsamfunn!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri fått en sånn melding fra en jente jeg, føler meg litt skuffet nå :cry:

Har ikke fått fra gutter/menn heller, men tar ikke det så tungt :p

Siden jeg ikke har fått noen meldinger får jeg følge opp med en som er sakset ut fra en avis, dersom du ikke har sett den før og ikke tar den, les nøye.

post-47774-1193335735_thumb.jpg

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Jeg fikk en litt forstyrrende en nå.

"er du flytt bar da og en ring på fingeren"

Jeg vet ikke hvor seksuelt det er, men frieri ffs? Forstyrrende. oO

Litt oppdatering på den der.

Jeg spurte ham om hva han mente, så jeg fikk tilbud om penger og en ring på fingeren dersom jeg flyttet til ham. Noe jeg finner forstyrrende. Han er 45, og står oppført som homofil. oO Og vel, jeg har mine mandige sider (jeg kan rape! =D) men jeg er ikke SÅ mandig. oO

Edit: Må slenge på en liten en fra en forumbruker, men skal ikke nevne navn (*host* L4r5 *host*): "kan jeg klå deg litt på skinka?". xD

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Hahaha xD

Nei, seriøst, jeg prøver å unngå kontakt med sånne mennesker. Det er kort vei fra å kjøpe brukt undertøy av til å stå utenfor vinduet til midt på natten mens man hyler Oo

Er du plaget av at folk står utenfor vinduet ditt å hyler ?

Har isåfall et tips, vannslange har virket godt de gangene jeg har vært plaget av slikt :p, dersom du er flink til å kaste er også murstein et godt valg.

Lenke til kommentar

Noen venner av meg utga seg for å være en jente på 15, eller deromkring. De forførte et halvt nettsamfunn med denne profilen, ved å sende meldinger i hytt og vær om hvor kåt "hun" var.

Det endte opp med at en 50-åring runket på webkamera i god tro om at det satt en 15-åring i andre enden. "Kameratene" mine lo seg selvfølgelig i hjel av jævelen.

Nuvel, tilpass for grisen som satt der med laksen i hånden og trodde han snakket med en 15-åring.

Slikt er perverst!

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Noen venner av meg utga seg for å være en jente på 15, eller deromkring. De forførte et halvt nettsamfunn med denne profilen, ved å sende meldinger i hytt og vær om hvor kåt "hun" var.

Det endte opp med at en 50-åring runket på webkamera i god tro om at det satt en 15-åring i andre enden. "Kameratene" mine lo seg selvfølgelig i hjel av jævelen.

Nuvel, tilpass for grisen som satt der med laksen i hånden og trodde han snakket med en 15-åring.

Slikt er perverst!

Welcome to the Int(im)ernet

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...