AlecTBM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ho kalte seg Hornybabe, Derfor Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Du vrkr god" fikk jeg en gang ... fra en jente, og jeg er gutt.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har aldri fått en sånn melding fra en jente jeg, føler meg litt skuffet nå Har ikke fått fra gutter/menn heller, men tar ikke det så tungt Siden jeg ikke har fått noen meldinger får jeg følge opp med en som er sakset ut fra en avis, dersom du ikke har sett den før og ikke tar den, les nøye. Endret 25. oktober 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg fikk en litt forstyrrende en nå. "er du flytt bar da og en ring på fingeren" Jeg vet ikke hvor seksuelt det er, men frieri ffs? Forstyrrende. oO Litt oppdatering på den der. Jeg spurte ham om hva han mente, så jeg fikk tilbud om penger og en ring på fingeren dersom jeg flyttet til ham. Noe jeg finner forstyrrende. Han er 45, og står oppført som homofil. oO Og vel, jeg har mine mandige sider (jeg kan rape! =D) men jeg er ikke SÅ mandig. oO Edit: Må slenge på en liten en fra en forumbruker, men skal ikke nevne navn (*host* L4r5 *host*): "kan jeg klå deg litt på skinka?". xD Endret 25. oktober 2007 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Edit: Må slenge på en liten en fra en forumbruker, men skal ikke nevne navn (*host* L4r5 *host*): "kan jeg klå deg litt på skinka?". xD HEI! Du kalte deg selv for en skitten liten pike-gris... Hva skal jeg liksom svare på det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 I dag fikk jeg og spørsmål om brukt undertøy. O.o Er dette populærsport hos gutter, eller? Eller. Gutter og gutter. Var en transe som spurte. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fikk ikke noe pristilbud, h*n sa bare at han ville betale godt O.o ..Lot være å svare, jeg xD Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Si ja Også finner du en kompis som ska kaste noen gamle boxere. H*n nevte ikke kem sitt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hahaha xD Nei, seriøst, jeg prøver å unngå kontakt med sånne mennesker. Det er kort vei fra å kjøpe brukt undertøy av til å stå utenfor vinduet til midt på natten mens man hyler Oo Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hahaha xDNei, seriøst, jeg prøver å unngå kontakt med sånne mennesker. Det er kort vei fra å kjøpe brukt undertøy av til å stå utenfor vinduet til midt på natten mens man hyler Oo Er du plaget av at folk står utenfor vinduet ditt å hyler ? Har isåfall et tips, vannslange har virket godt de gangene jeg har vært plaget av slikt , dersom du er flink til å kaste er også murstein et godt valg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hahaha xDNei, seriøst, jeg prøver å unngå kontakt med sånne mennesker. Det er kort vei fra å kjøpe brukt undertøy av til å stå utenfor vinduet til midt på natten mens man hyler Oo Erfart dette selv? xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nie: You'd know *vage minner om "Skal vi stå opp snart? *hoppe rundt på gresset og poke Eplefe*"* Nei, jeg har ikke noe problem med det enda. Men jeg har en mistanke om at det kan oppstå om jeg er for snill med disse folkene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Eplefe: Jeg stod virkelig ikke utenfor vinduet, ikke hylte jeg heller. Dessuten, jeg fikk ikke brukt undertøy før det skjedde. Da må jeg nesten få etter? =D xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Greit, jeg tar med brukt undertøy til deg på søndag etter brannfeiringen. Du sto ikke utenfor vinduet, du sto og pustet meg i øret. Dessuten hørtes det ut som du hylte. :| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Eplefe, vi tar det på mandag, så har jeg noe å glede meg til. =D Dessuten, du puster meg i øret til jeg våkner oftere enn jeg gjør det på deg, så stfu. xD Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Noen venner av meg utga seg for å være en jente på 15, eller deromkring. De forførte et halvt nettsamfunn med denne profilen, ved å sende meldinger i hytt og vær om hvor kåt "hun" var. Det endte opp med at en 50-åring runket på webkamera i god tro om at det satt en 15-åring i andre enden. "Kameratene" mine lo seg selvfølgelig i hjel av jævelen. Nuvel, tilpass for grisen som satt der med laksen i hånden og trodde han snakket med en 15-åring. Slikt er perverst! Endret 27. oktober 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen venner av meg utga seg for å være en jente på 15, eller deromkring. De forførte et halvt nettsamfunn med denne profilen, ved å sende meldinger i hytt og vær om hvor kåt "hun" var.Det endte opp med at en 50-åring runket på webkamera i god tro om at det satt en 15-åring i andre enden. "Kameratene" mine lo seg selvfølgelig i hjel av jævelen. Nuvel, tilpass for grisen som satt der med laksen i hånden og trodde han snakket med en 15-åring. Slikt er perverst! Welcome to the Int(im)ernet Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Les 1., 3. og 5. linje. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Japp annonsens sanne form kommer bedre frem da, ganske genialt etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg