theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Seriøst? () Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har fått et par tilbud om å selge undertøyet mitt, blant annet. 500,- per del, nesten så jeg gjorde det. 500 per del og du solgte ikke ?! Hadde noen ville kjøpt mine manbasic boxere for 500 pr stk hadde jeg slått til tvert koster jo 200 for 2 nye jo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal være ærlig, jeg vurderte det sterkt. Sterkt! Men nei, jeg gjorde det aldri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Neh, jeg stjeler heller fra skittentøyskurven din neste gang jeg er i Oslo om jeg plutselig skulle få en ubendelig trang til å ha det brukte undertøyet ditt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fått pm fra noen gamle gubber på gaysir. Kanskje en grunn til at jeg ikke henger der så mye lenger? Anyways... "Hei, lyst til å møte en 52år gammel bamse fra drammen?" MERK: Det står 16år i profilen min... Ellers virker det som en god ide, og selge undertøy. Kanskje jeg skal begynne å sitte på gaysir, og tilby folka å kjøpe undertøyet mitt i stedet, når de kommer med sære pm's? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg var så dum at jeg skrev navnet på folkehøyskolen min på nettby, og det var det en i nabobyen som fikk med seg. Han satt på treningssenteret jeg gikk på og så etter meg og kom til skolen midt på natten og slikt. Jeg ble livredd. Ellers har jeg fått meldinger fra folk som vil møtes for kos og hygge, men ikke noe ekstremt sært. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg var så dum at jeg skrev navnet på folkehøyskolen min på nettby, og det var det en i nabobyen som fikk med seg. Han satt på treningssenteret jeg gikk på og så etter meg og kom til skolen midt på natten og slikt. Jeg ble livredd. Ellers har jeg fått meldinger fra folk som vil møtes for kos og hygge, men ikke noe ekstremt sært. Skremmende Mulig jeg har misforstått noe, men trodde ikke at forfølgelse var den beste metoden for å bli kjent med jenter. Men nå kan det jo være at jeg har misforstått totalt da ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Thorsen: Noen VET bare ikke hvordan de gjør det. Og det å forfølge folk er vel bare kos, eller hva? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Stalking is just another way of saying 'i love you'. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har masse å komme med. Her er en til hei der sexy;)du må være det beste synet ever;)har ikke du msn til en kjekk badboy da?ps liker ikke du litt heftig sex da;)? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, en kveld her fikk jeg utrolig mange telefonsamtaler fra ukjente menn og kvinner i alderen 25++.. Alle begynte å spørre meg ut om ting om hvor mye jeg betalte sånt. Jeg skjønte jo rett og slett ingenting og ble bare mer og mer irritert helt til fjerde mann ringte og åpnet samtalen med "Hei. Jeg ser du har lagt ut en annonse på finn.no og lurte i den forbindelse......" Endelig da skjønte jeg det og ringte finn.no og fikk blokkert denne annonsen og funnet ut hvem det var som hadde publisert annonsen. Viste seg å være bestekompisen min. I 1 hel uke gikk han rundt og sa EID.. helt til jeg dabbet han.. Rolig og stille i mitt liv nå Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha, så morsomt! Hva hadde han skrevet i annonsen da? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha, så morsomt! Hva hadde han skrevet i annonsen da? Vel, det husker jeg ikke helt nøyaktig, men skal spørre han om han har det han la ut! Var iallfall noen bilder av meg der.. Og info om hvor jeg bodde og sånt.. Skrevet at jeg var bifil og var med på alt av leker og sånt.. Var egentlig litt trist å lese det der.. Jeg var iallfall sikker på at jeg var HETERO! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Etter ca 1 minutt med nicket jente16^^ på sol chat, var det 3 menn på over 35 år, som lurte på om jeg var kåt +++ Ene skulle tilogmed komme og hente meg i taxi oO Jaja... sånn kan det gå, han sitter vel og venter på meg han da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg logget inn som søtjente16 samtidig som mrbjoern, og jeg fikk en god del sånne forespørsler jeg og. O_o Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg testet litt forskjellig. Et vanlig navn ga så og si null oppmerksomhet. Men "Hornybabe" derimot. Så mye spam tror jeg at jeg aldri har fått i hele mitt liv. PC-en klikka jo xD. Vel, i ca 5 min før jeg ble banna dog. Endret 24. oktober 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Værste mine er vel fra 2 gutter, rett og slett fordi de var gutter. Meldingen fra han ene, en blond, litt lubben ung fyr ; Hei, lyst til å kose litt ? " Ekkelt, han kunne i det minste spørt om jeg var homofil.. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ekkelt, han kunne i det minste spørt om jeg var homofil.. Hva kalte du deg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg og noen i klassa lekte oss med å kalle oss Jente12 osv på jippii eller noe sånn for mange år siden. Da var det en som sa at han var 43 elns, og lurte på om "jeg" hadde kost med meg selv og sånn. Senere begynte han å snakke med meg igjen, og hadde tydeligvis glemt at han hadde snakket med meg før, da sa han at han var 53 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg og noen i klassa lekte oss med å kalle oss Jente12 osv på jippii eller noe sånn for mange år siden. Da var det en som sa at han var 43 elns, og lurte på om "jeg" hadde kost med meg selv og sånn. Senere begynte han å snakke med meg igjen, og hadde tydeligvis glemt at han hadde snakket med meg før, da sa han at han var 53 Akuratt han du møtte på der, var vel litt useriøs. Men er jo artig, når folk spør og graver... Singel? Kåt? Lyst til å kose? Vi kan reise på kino sammen Camshow? Så spør man bare om alder, får noe over 35 til svar, sier neitakk, og samme personen sier. "Jammen, jeg er jo rik da." Virker som om de aller fleste har nok av penger, for å si det sånn... Hvordan klarte du å bli bannet KittyCat, sånn btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg