Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deres verste/beste mottatte "sexmeldinger" fra idioter på nettsamfunn!

Alastor

Anbefalte innlegg

Okei..jeg og Eplefe diskuterte desperate menn/gutter som sender ut "sexspam" til jenter på ulike date-steder, og vi fant ut at her på forumet måtte det være ganske mange som har hørt gode historier og eventuellt motatt ulike meldinger.

Tenkte vi kunne ha en tråd der vil ler og gliser litt av disse personene, og hvor vi deler alle de utrolig patetiske meldingene som er sendt ut! (Jenter oppfordres til å poste :ph34r: )

Ei venninne av meg fortalte om en melding hun hadde fått fra en på SprayDate (lenge siden dette).

Dette var fra en mann på noen og 30, som ville at hun, eller helst hun og en venninne kunne prate med han på msn, se han på webcam og se på tissen hans. Greia var at han ifølge han selv hadde ekstremt liten lillemann, og ville at jentene skulle le av han og ydmyke han mest mulig mens de på på den på webcam...

Er det mulig sier nå jeg :p.

OK, whats your story?

Men, bare for å ha det klart: INGEN NAVN, NR, OG ANNET SOM KAN IDENTIFISERE NOEN!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet jo dette, da, men jeg poster den her allikevel. Jeg har mottatt en god del sexspam i min fartstid på nettet. (Selv som jailbait), og da relativt ofte på gaysir. Den som jeg poster her er faktisk ganske ny (en time?), men here goes.

"Hei! Jeg er en spenstig bamse på noenogtredve, ikke-røyker, avholds og generelt i mot dop og andre farlige greier. Jeg skal til Bergen i slutten av oktober, og jeg tenkte at jeg sikkert da kommer til å bo på hotell. Om du skulle være interessert i å treffes er det bare å svare på denne posten;););) Klem *nick* :-*"

Jeg svarte likegreit

"Hei! Jeg er en lat faen på 17, jeg røyker, jeg drikker, og jeg gidder ikke skrive et lang svar, for jeg er stein. Jeg skulle gjerne truffet deg, men jeg tror ikke jeg har fått svar på HIV-testen min enda, da (legen er litt nervøs fordi jeg utagerer seksuelt og ubeskyttet når jeg er stein). Om ikke AIDS plager deg, så kan vi sikkert treffes! (Btw, jeg er i mot kondomer og andre prevensjonsmidler, da jeg er vokst opp i en strengt katolsk familie) Humphump fra Eplefe!"

...Blir gøy å se om jeg får noe svar på den, gitt.

Lenke til kommentar

"du, kan jeg få spørre dem om 2 ting?

1 :

kan jeg få låne noen veldi høye sko av deg og noen brede mage/midje belter i lær og en kjole eller et skjørt?

grunn til at jeg vil låne dette er pga av jeg elsker og kle meg ut og jeg blir kåt av det :)

2:

jeg kan betale deg godt for og få låne med penger eller være din og dine venniners slave så lenge du/dere måtte ønske det :)

jeg er veldi snill og lydig og elsker og kysse og slikke sko og føtter :)"

den meldingen fikk jeg i går på nettby xD det er en jente btw

Lenke til kommentar

Jeg måtte bare slette meg fra nettby for det var en som nærmest forfulgte meg. Det begynte med han spurte om å få kjøpte brukte truser av meg. Skulle få 500 kr. Jeg avslo (noen ingen gutter kan forstå :p), men mailene stoppet ikke der. Fikk flere mailer der han beskrev hva jeg hadde på meg og hvor han hadde sett meg.

Har også fått mailer (eller hva det kalles) om jeg vil selge sko, kjoler, belter etc. Om jeg vil møte menn her og der. Han ene hadde til og med bil hvis det var behov.. :p

Utrolig bra svar av Eplefe :lol:

Lenke til kommentar
Fikk en gang melding fra en fyr som ville jeg skulle sende bilde av sokkene mine. Det var litt sært :ermm:

Har du pene sokker kanskje ?

Jeg måtte bare slette meg fra nettby for det var en som nærmest forfulgte meg. Det begynte med han spurte om å få kjøpte brukte truser av meg. Skulle få 500 kr.

Hehe du skulle prutet prisen opp, er han villig til å betale 500, er han garantert villig til å betale 1000.

Hvorfor er det ingen som vil kjøpe mine gamle boxere, hadde solgt dem med en gang :p

Og for å følge opp, ikke tatt fra nettet, men en klassisk kontaktannonse. Søker dame med naust, send gjerne bilde :p

post-47774-1192909667_thumb.jpg

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...