chokke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Crazy frog ER techno... aka dromedarmøkk... Her snakker vi peiling ja. Fall out boy og metalicca lager lik musikk. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 kan du da fortelle oss hva Crazy Frog er da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Crazy Frog er noe billig technoskvip laget for å tjene penger. Jeg er ikke noe særlig techno/trance-interessert selv, men jeg vet at det er forskjell på "techno" på VG-lista og "ordentlige" saker. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En gang da jeg og en gjeng var ute for å spise, så vi en jente som satt med singlet,, (ja hun var emo) lyste lang vei.. hun hadde lemlesta begge armene sine, men bare overfladiske kutt da selvsagt, er jo bare for å vise alle andre rundt at hun har det sååå vondt stakkars deriblandt kuttene hadde hun rispet hjerte og navn og masse annet tull og tøys.. og der satt vi og prøvde å beholde matlysta,, skal du kutte deg sjøl så får du til helvete dekke det til så ikke andre blir utsatt for slice&dice- prosjektet ditt! åååå så trendy det er å ha masse arr og sår!! ÆSJ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er nok mer kategorisert som dance, har ikke så god peiling på dette selv, men det er ikke techno. Det er bare noen som har begynt å kalle alt av elektronisk musikk for techno... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 skal du kutte deg sjøl så får du til helvete dekke det til så ikke andre blir utsatt for slice&dice- prosjektet ditt! åååå så trendy det er å ha masse arr og sår!! ÆSJ! Nei, hvis du skal kutte deg kan du faen meg gjørra en ordenlig jobb så vi slipper det mer! ÆSJ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 skal du kutte deg sjøl så får du til helvete dekke det til så ikke andre blir utsatt for slice&dice- prosjektet ditt! åååå så trendy det er å ha masse arr og sår!! ÆSJ! Nei, hvis du skal kutte deg kan du faen meg gjørra en ordenlig jobb så vi slipper det mer! ÆSJ! Skal du først kutte deg kan jeg gjenta oppskriften jeg hadde i en tidligere post i denne tråden: 1: Hent en skarp kniv 2: Sett den i håndleddet 3: Dra kniven opp til albuen, slik at hovedpulsåren flerres opp 4: Du ligger nå og blør ihjel hvis du har gjort alt riktig 5: hvis du ikke blør ihjel: gå til punkt 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 110 % enig med pac-man... og chokke, alt innenfor techno som trance dance, hardcore trance og slikt bullcrap ER bullcrap! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 110 % enig med pac-man...og chokke, alt innenfor techno som trance dance, hardcore trance og slikt bullcrap ER bullcrap! Så du prøver å trolle frem en diskusjon om hva som er definert som musikk og ikke? Uansett, alt du ikke liker ER bullcrap? Skal jeg være ærlig tviler jeg STERKT på at du i det hele tatt har hørt en trance, house, techno eller bra (?) dance-sang til å kunne uttale deg. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ååå For GUds Skyld! hør på noe som er fornuftig! Ikke som fjortisser går rundt å hører på! Vær så snill! Endret 25. oktober 2007 av Olanru Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har en kompis som er skikkelig emo. Han fikk rispa inn "Dr. Dre" på armen av noen "gangstere" i åttende Endret 25. oktober 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Gi meg en grunn til at vi ikke skal mislike Bush og republikanerne? Vet det er offtopic, men blir så provesert! Endret 25. oktober 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har en kompis som er skikkelig emo. Han fikk rispa inn "Dr. Dre" på armen av noen "gangstere" i åttende Don't we love the irony... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Gi meg en grunn til at vi ikke skal mislike Bush og republikanerne? Vet det er offtopic, men blir så provesert! Det var ikke det jeg mente, at vi skulle like han, men poenget er at utrolig mange av de som sier de hater Bush egentlig har null peiling på amerikansk politikk.Men at de bare har hørt at alle andre hater han, derfor hater de også han. gotit? edit: og sånn er det med de som "hater emoer" også... de fleste i alle fall Endret 25. oktober 2007 av Schnell Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Gi meg en grunn til at vi ikke skal mislike Bush og republikanerne? Vet det er offtopic, men blir så provesert! Gi meg to grunner til å mislike Bush. Og ikke glem alle som hater techno og baserer seg på en sang som ikke tilhører sjangeren. Endret 25. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gi meg en grunn til at vi ikke skal mislike Bush og republikanerne? Vet det er offtopic, men blir så provesert! Gi meg to grunner til å mislike Bush. Og ikke glem alle som hater techno og baserer seg på en sang som ikke tilhører sjangeren. Glem ikke at techno er en undersjanger, på et vis, av elektronisk musikk i det store og hele, og det mange kaller techno er egentlig helt andre sjangre Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Helt ening, folk må sette seg inn i hva de snakker om, før de dømmer og bruker et så sterkt ord som hater. Er like irreterende med folk som sier de hater Bush uten grunn, som de som argumenterer dumt for politikken hans! Jeg derimot, har satt meg inn i hva emoer er, jeg vil faktisk tørre å påstå at jeg kan mer om emo-sjangeren, en det visse folk som kaller seg emoer kan! Jeg hater ikke emoer, jeg hater "Fjortis emoer". Som en annen her sa, hvis de fortsatt er emoer da de er 30 skal de få min respekt. Endret 25. oktober 2007 av Nautique Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gi meg en grunn til at vi ikke skal mislike Bush og republikanerne? Vet det er offtopic, men blir så provesert! Gi meg to grunner til å mislike Bush. Og ikke glem alle som hater techno og baserer seg på en sang som ikke tilhører sjangeren. Glem ikke at techno er en undersjanger, på et vis, av elektronisk musikk i det store og hele, og det mange kaller techno er egentlig helt andre sjangre Jeg er fullt klar over det, men den generelle delen av befolkningen og jeg valgte å sette techno i kursiv fordi de skjærer alt av elektronisk musikk over en kam og kaller det techno. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hold dere til emnet! Men følger oppskriften til Pac-Man. Hadde en lignende opplevelse da jeg var innlagt. Det er var ei jente som hadde prøvd med selvmord, osv. Etter vi hadde snakket litt om dette, så spurte jeg jeg henne om jeg skulle lære henne hvordan hun virkelig skulle gjøre det. Da hun hadde bare prøvd tvers over armleddet. Var kanskje litt frekt sagt, men, man. Birger Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 teckno trance og house musikk er mye bedre enn emo og black metall !:! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå