BakerHansen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Enig med deg Melisma. Tror grunnen til at folk gjør seg emo nå er at de veit de kommer til å få mye oppmerksomhet, enten den er negativ eller positiv driter de i fordi de syntes det er bedre enn å ikke blitt lagt merke til. Et rop om hjelp! Man ser jo det på folk som plutselig har blitt emo. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er ikke akseptert å skille seg ut i samfunnet, dessverre. Jeg synes ikke emo musikk er bra, eller moten spesielt kul, men jeg respekterer dem. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er ikke akseptert å skille seg ut i samfunnet, dessverre. Jeg synes ikke emo musikk er bra, eller moten spesielt kul, men jeg respekterer dem. Jo, greit at folk skiller seg ut! gi meg en vaskeekte satanist, punker, rocker. u name it! men ikke noe av der derre tullet som "wannabe-left out of society" driten.. oppmerksomhetssyke tenåringer som prøver å å kopiere hva de har sett på gata eller mtv.. Good Charlotte-fjortiser, kan gå å legge seg.. hvis de fortsatt er emoer når de blir 30, ja DA skal de få respekten min.. om det så bare er for at de har klart å holde emo maska/stilen oppe så lenge.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 "emoer" som følger værestilen har jeg ingenting i mot emoer som driver selvskading og selvmordsforsøk er noe av det verste jeg vet, oppmerksomhetsjuke egoister, som ødelegger for seg selv.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er ikke akseptert å skille seg ut i samfunnet, dessverre. Jeg synes ikke emo musikk er bra, eller moten spesielt kul, men jeg respekterer dem. Jo, greit at folk skiller seg ut! gi meg en vaskeekte satanist, punker, rocker. u name it! men ikke noe av der derre tullet som "wannabe-left out of society" driten.. oppmerksomhetssyke tenåringer som prøver å å kopiere hva de har sett på gata eller mtv.. Good Charlotte-fjortiser, kan gå å legge seg.. hvis de fortsatt er emoer når de blir 30, ja DA skal de få respekten min.. om det så bare er for at de har klart å holde emo maska/stilen oppe så lenge.. Joda kan si meg enig der, men synes bærte stilen med DC sko og hele mote pakken + 2kg brunkrem er like ille. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Joda kan si meg enig der, men synes bærte stilen med DC sko og hele mote pakken + 2kg brunkrem er like ille. ja, den henger jeg meg på jeg også! når alle begynner å se like ut, så er det åpenlyst at man heller vil være en av gjengen og passe inn, enn å stole på seg selv til å bli likt for den man er.. Lenke til kommentar
hakusa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nå går det jo faktisk ann å høre på rock, ha svarte klær OG hate seg selv og da. Er man fucka i hue fordi man tillfeldeldigvis har den sammensetningen? Og er man emo hvis man kutter seg? Faen folk er trangsynte. Lenke til kommentar
Triela Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 "emoer" som følger værestilen har jeg ingenting i motemoer som driver selvskading og selvmordsforsøk er noe av det verste jeg vet, oppmerksomhetsjuke egoister, som ødelegger for seg selv.. Hvordan plager folk som skader seg selv eller prøver å ta selvmord deg, egentlig? Du sier de er egoistiske, men tror du virkelig de gjør slike ting bare for å irritere deg, eller? Hvis du mener folk som kutter seg litt, og så viser det til alle og ler, er jo det selfølgelig idiotisk. Men ytterst få av selvskadere gjør slik, og ytterst få av dem er "emoer". Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Alle sier de hater emoer fordi de synes så synd på seg selv og klager over alt..,det er ikke akurat bare emoer som har den attituden. De flete fjortisjenter har det jo også utrolig fælt og alle hater de og de har også prøvd selvmord. Slik var det i alle fall på ungdomskolen, husker det var ei jente som alltid sa hun hadde det så fælt og sånn, så sier hun en gang hun hadde prøvd selvmord. og så er det 5 andre jenter i klassen som også sier :"ja det har jeg åsså assa " mhm yea right Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 har "prøvd" å ta selvmord?!?!? Jeg skjønner faen ikke hvordan det går ann å ikke klare det når man først er igang! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 ja mhm de har "prøvd" sant. tror jeg og. men poenget var at det ikke bare er emoer som er sånn sytete og klagete og "jeg har det så fælt"-attitude. Disse jentene som sa det er ikke emoer ,tvert imot, men selv om de er sånn, så blir de ikke kallt emo siden de ikke har den svarte stilen. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 "emoer" som følger værestilen har jeg ingenting i motemoer som driver selvskading og selvmordsforsøk er noe av det verste jeg vet, oppmerksomhetsjuke egoister, som ødelegger for seg selv.. Hvordan plager folk som skader seg selv eller prøver å ta selvmord deg, egentlig? Du sier de er egoistiske, men tror du virkelig de gjør slike ting bare for å irritere deg, eller? Hvis du mener folk som kutter seg litt, og så viser det til alle og ler, er jo det selfølgelig idiotisk. Men ytterst få av selvskadere gjør slik, og ytterst få av dem er "emoer". Fordi jeg har levd nært på en i 2 måneder nå, han kutter seg selv kun for oppmerksomhetens skyld, og gjør det i de verst tenkelige situasjoner. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hater at det meste innom rock/metal blir stemplet som emo. Punkere, "rock" folk, metall stilen osv Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Feil post Endret 22. oktober 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hater ikke emoer. Det finnes bare folk jeg velger å være med før jeg er med dem. Lenke til kommentar
O__o Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 De er Stygge som syns synd på seg selv og kutter seg.. Liker ikke Emo'er Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vi har 2 emoer i paralell klassen som driver å skriver med eyeliner mascara etc i tryne. ser helt fucka ut. Extrem emo trend^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg spør meg selv igjen, når sluttet folk å være emosjonelle/ha følelser? Når ble det tøft å undertrykke alt som har med følelser å gjøre? Jeg skjønner virkelig ikke hetset. Selv har jeg stor respekt for folk som ikke er redd for å vise følelser. Hva skjer med samfunnet når det oppstår en kultur for å hate folk som ikke er redde for å vise følelser, og alt blir undertrykt? Da vil psykiske problemer sprudle og samfunnet vil virkelig gå rett vest. Når det ble inn å være emo? Alle hater jo alt som har med emo å gjøre. Selv om jeg griner til Titanic betyr det ikke at jeg skal begynne å skrive dikt, kutte meg og grine i et hjørne. Dra til ung. skolen du. Der er det dritkult å være av-og-på-emo. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare en påminner til dere folks der ute: Emo = Emotional. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Selv om jeg griner til Titanic betyr det ikke at jeg skal begynne å skrive dikt, kutte meg og grine i et hjørne. Dra til ung. skolen du. Der er det dritkult å være av-og-på-emo. Tviler på at såkalte emo'er går og kutter seg, skriver dikt og griner i et hjørne av å se Titanic. De som gjør noen av nevnte deler gjør det av helt andre grunner. Alle "emo'er" jeg har truffet, med andre ord folk som går og hører på emo style musikk, har seriøse psykiske problemer, eller er glade og oppegående personer som bare liker emo stilen generelt. Med andre ord så forblir det dere definerer som emo et ukjent fenomen for meg, og jeg tør vedde på at det er det for dere også hvis dere tenker dere om. Bare en påminner til dere folks der ute: Emo = Emotional. Fant du det ut helt av deg selv? Endret 22. oktober 2007 av defo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå