Sangesland Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg hadde blir flau av å være i samme rom som en fjortis-emo. Det kan vel ha noe å gjøre med at du er 15 og blir påvirket av hva alt og alle synes. Må jo selvsagt ikke miste respekten hos de "kule". Christ. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Problemet er vel at folk ikke klarer å skille mellom Gothere (Lang svart hår, nagler, hører på black metal), Emoer (Svart hår, femi klesstil, hører på emotical rock) og generelt forvirra ungdommer. Alt dette er kokt sammen i emo-suppa som det har blitt veldig morsomt og gjøre narr av. Endret 20. oktober 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Gyselig musikk. Endret 30. oktober 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er i håp om at emo'er skal lese denne tråden og innse hvor tåpelig det er... at de ikke er tøffe og kule og interessante, men at folk ler av dem.. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kutter stakkarslige barn i afrika seg? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er i håp om at emo'er skal lese denne tråden og innse hvor tåpelig det er... at de ikke er tøffe og kule og interessante, men at folk ler av dem.. de fleste emoer tror jo ikke de er tøffe og kule og interresante, de tror jeg selv de er ynkelige tapere, det er jo derfor de er emos Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kutter stakkarslige barn i afrika seg? Ja, de er jo sorte. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 de fleste emoer tror jo ikke de er tøffe og kule og interresante, de tror jeg selv de er ynkelige tapere, det er jo derfor de er emos nei, ikke i mine øyne.. tror det er mere en trend enn at de har det fælt.. og hvorfor skal man kle seg i "emo-klær" og ha en åpenlys emo-stil hvis man har det fælt da?? skriker etter oppmerksomhet.. gå til psykiater å snakk isteden for å kutte opp... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 de fleste emoer tror jo ikke de er tøffe og kule og interresante, de tror jeg selv de er ynkelige tapere, det er jo derfor de er emos nei, ikke i mine øyne.. tror det er mere en trend enn at de har det fælt.. og hvorfor skal man kle seg i "emo-klær" og ha en åpenlys emo-stil hvis man har det fælt da?? skriker etter oppmerksomhet.. gå til psykiater å snakk isteden for å kutte opp... det er mote å være emo og det er mote og hate emo. hvorfor har alle så mye i mot emoer synes synd på seg selv? og hvorfor tror alle at emoer har emo stil og kutter seg slik at andre skal synes synd på de. de fleste emoer har vel fått med seg at ingen synes synd på seg, men at de heller synes de er tragiske. Når jeg snakker med de i klassen som alle kaller emo, og som alle hater fordi de "kutter seg og sånn", så har ikke jeg merket noenting rart med dem utenom utseende. Ikke kuttet de seg heller, de er liksom bare emoer fordi de aldri sier noe og fordi de går kledd i svart Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg hadde blir flau av å være i samme rom som en fjortis-emo. Det kan vel ha noe å gjøre med at du er 15 og blir påvirket av hva alt og alle synes. Må jo selvsagt ikke miste respekten hos de "kule". Christ. Nei, det har absolutt ingenting med det å gjøre. Eks. En emo i 9. klasse bytter klærne og fjerner sminken når han kommer hjem for å ikke vise det til foreldrene, og en annen i paralellklassen min har på seg singlet/topp når det er pisskaldt ute bare for å vise at hun kutter seg i overarmen (ja, overarmen?) Og når jeg ser mennesker som for et år siden var helt normale plutselig bli emo over natten og har på seg klovnesminke, synes synd på seg selv, kutter seg osv. Jeg blir bare FLAU! Det er plutselig blitt in å være emo, og det viser hvor påvirket de andre blir. Jeg har aldri likt dem, og kommer trolig nok ikke til å gjøre det. Alle vennene mine som plutselig ble emoer i løpet av ung. skolen har jeg ikke kontakt med lengre. Endret 20. oktober 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Defo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg spør meg selv igjen, når sluttet folk å være emosjonelle/ha følelser? Når ble det tøft å undertrykke alt som har med følelser å gjøre? Jeg skjønner virkelig ikke hetset. Selv har jeg stor respekt for folk som ikke er redd for å vise følelser. Hva skjer med samfunnet når det oppstår en kultur for å hate folk som ikke er redde for å vise følelser, og alt blir undertrykt? Da vil psykiske problemer sprudle og samfunnet vil virkelig gå rett vest. Nei, det har absolutt ingenting med det å gjøre. Eks. En emo i 9. klasse bytter klærne og fjerner sminken når han kommer hjem for å ikke vise det til foreldrene, og en annen i paralellklassen min har på seg singlet/topp når det er pisskaldt ute bare for å vise at hun kutter seg i overarmen (ja, overarmen?)Og når jeg ser mennesker som for et år siden var helt normale plutselig bli emo over natten og har på seg klovnesminke, synes synd på seg selv, kutter seg osv. Jeg blir bare FLAU! Det er plutselig blitt in å være emo, og det viser hvor påvirket de andre blir. Jeg har aldri likt dem, og kommer trolig nok ikke til å gjøre det. Alle vennene mine som plutselig ble emoer i løpet av ung. skolen har jeg ikke kontakt med lengre. Når det ble inn å være emo? Alle hater jo alt som har med emo å gjøre. Endret 20. oktober 2007 av defo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er forskjell på "følelser" og følelser. "Følelsene" man har er bare bagateller, en dråpe i havet. For eksempel at det überkule viskelæret ble ødelagt, at korken på pennen ble borte og man derfor føler seg deppa av den grunn (Ja, jeg overdriver) og ser skjør ut, lei seg om du vil. Sier ikke at man ikke skal vise følelser, men er også noe som heter almenn oppførsel som er tilpasset samfunnet, eller omvendt. Man griner ikke på åpen gate med mindre noe veldig fælt har skjedd. Man viser ikke følelser på den måten, det er ikke alment akseptert. Man trenger ikke se så jævla sur og lei seg ut hele tia. Det er lov å være glad. Jeg kan forsåvidt være enig at samfunnet dømmer utrolig fort. Bare en jente har skifta stil fra den "kule" bertestilen til å farge håret sort, går i mørkere klær, sånne fiffige miniskjørt som ser ut til å være stjålet fra et bordell på 1800-tallet er det ikke dermed sagt hun er emo. Men det er kult og tøft å hakke på de svakere, for å fremheve seg selv. Så velger å si at alle som hakker på, og hater emoer gjør det for oppmerksomhetens skyld. Sikkert "kult" å skille seg ut for dem, og innta en offerrolle. Vinn-vinn. Endret 20. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva tenner jentene mest på, emo's eller geeks? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva tenner jentene mest på, emo's eller geeks? Hva tenner jentene mest på, emo's eller normale oppegående mennesker som smiler og ikke kutter seg opp? Svar: Emo's Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 De hater seg selv, vi bare hjelper til. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva tenner jentene mest på, emo's eller geeks? Hva tenner jentene mest på, emo's eller normale oppegående mennesker som smiler og ikke kutter seg opp? Svar: Emo's Er emo's retards eller folk med rundt 130IQ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva tenner jentene mest på, emo's eller geeks? Ja, for det finnes kun ytterpunkter her i verden. Svart eller hvit. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva tenner jentene mest på, emo's eller geeks? Ja, for det finnes kun ytterpunkter her i verden. Svart eller hvit. Hva tenner jentene mest på, emo's eller Svein Krogstad? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva tenner jentene mest på, emo's eller geeks? Ja, for det finnes kun ytterpunkter her i verden. Svart eller hvit. Hva tenner jentene mest på, emo's eller Svein Krogstad? Hva tenner gutta mest på, emo's eller Moskva-Marit? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) er valget mellom emo og geek.. så er svaret geek hos meg væffall! :!: Schnell: Er greit at noen synes synd på seg selv nå og da, men emo'er går jo inn for å sutre over alt som skjer dem da.. sutring og kutting.. det er helhetsinntrykket ihvertfall! skal ikke dømme, men når det popper opp emo videoer på youtube, og emo tegninger på nettet og emo emo emo faen overalt!.. da blir jeg til slutt lei av det! og da tror hjernen min automatisk at emo= oppmerksomhetsyke fjortiser med emo frisyrer, stripete pulsvanter med matchende lue og sminka guttebasser.. nesten så man har lyst til å gi dem en grunn til å sutre og klage.. ordentlig ris på rompa eller no.. er det de trenger! edit. jeg tror jaggu jeg hadde gått for en trekant med Svein og Moskva Marit jeg altså!! istedet for en sutreunge med svart neglakk... Endret 20. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå