Gå til innhold

Hvorfor hater alle emoer?

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis en person liker rock og metal så er han emo :wow:

Sånn er det hvertfall på vår skole. Ikke at jeg forsvarer emoer, men folk kaller meg emo når jeg aldeles ikke er det fordi folk har ike peiling. :roll:

Ser jeg ut som en emo?

Du ser ikke ut som en emo nei.

Men du ser veldig kjent ut for meg, har definitivt sett deg før (tror jeg). Hvilken skole går du på?

Lenke til kommentar
jamen hvorfor hater folk emoer bare fordi emoer hater seg selv. det blir jo bare en ond sirkel hvor emoene bare hater seg selv og andre og alt enda mer når andre hater de liksom

Emoer vil bli hatet fordi hvis alle liker en emo gutt så blir han ikke emo, han blir homo! :!:

Sorry, måtte bare redigere den der. :p

Lenke til kommentar

Sånn er det hvertfall på vår skole. Ikke at jeg forsvarer emoer, men folk kaller meg emo når jeg aldeles ikke er det fordi folk har ike peiling. :roll:

Ser jeg ut som en emo?

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Littegrann. Men så er den nå sånn at hvis du bæljer over at folk kaller deg emo så er du emo.

lol

Carl :)

Lenke til kommentar

De kutter seg, og skuler det så dårlig som overhodet mulig slik at vi skal MERKE at de har prøvd å skule det... Det jeg hater er alle de wannabe emoene som går i Dans og Drama klassene! de kler seg 100% emo og står å synger og danser uti gangen!

Patetisk!

emoer er som Carl sier skadedyr... De er ikke noe nyttig for sammfunnet.

og OT: En gang jeg var i byn, og satt på bussen hjem, skulle en slik emojente til å gå på bussen da sjåføren skriker ut: "IKKJE FA'AN OM EG SKAL HA NOEN EMOER INN PÅ BUSSEN MIN! DRA DEG TIL HÆLVETTE UT!!" med en kraftig Bergensdialekt :p

det endte med at hun bare gikk av, som om hun hadde forventet å bli kastet av.

Lenke til kommentar
Tror mange hater emoer fordi de er lik oppmerksomhetssjuk som Marianne Aulie.

:thumbup::lol:

Ser jeg ut som en emo?

Nei, du hadde jo ikke blek sminke, svarte klær ++ så jeg ville ikke kalt deg emo. Bare en musikkentusiast :)

Lenke til kommentar
Christ, de filmene sugde.

Tommy karen er en komplett fjott!

Ikke virker det som han har 100% peil heller.

edit: tommy er kul som banner

Hva?? Tommy er jo morsom da!! han sier bare alt det vi andre tenker om folk, på en ordentlig fin og pen måte! Han er yndlingen min på youtube :love: Æ lika hajn ja :p

Lenke til kommentar
En gang jeg var i byn, og satt på bussen hjem, skulle en slik emojente til å gå på bussen da sjåføren skriker ut: "IKKJE FA'AN OM EG SKAL HA NOEN EMOER INN PÅ BUSSEN MIN! DRA DEG TIL HÆLVETTE UT!!" med en kraftig Bergensdialekt :p

Regner med at en viss busssjåfør fikk sparken.

Om akkurat som jeg skulle nekta en neger å komme på bussen bare pga han er sort.

Latterlig!

Lenke til kommentar
De kutter seg, og skuler det så dårlig som overhodet mulig slik at vi skal MERKE at de har prøvd å skule det... Det jeg hater er alle de wannabe emoene som går i Dans og Drama klassene! de kler seg 100% emo og står å synger og danser uti gangen!

Patetisk!

emoer er som Carl sier skadedyr... De er ikke noe nyttig for sammfunnet.

og OT: En gang jeg var i byn, og satt på bussen hjem, skulle en slik emojente til å gå på bussen da sjåføren skriker ut: "IKKJE FA'AN OM EG SKAL HA NOEN EMOER INN PÅ BUSSEN MIN! DRA DEG TIL HÆLVETTE UT!!" med en kraftig Bergensdialekt :p

Jeg ekke super fan av Emoer men jeg hadde personelig ringt busselskapet og klaga. det der er for drøyt.

Når vi snakker om buss og emoer. En venn av meg satt på bussen og forann satt det to"emo" jenter. De snakket om kutting . "igår kuttet jeg meg for første gang, mamma bare klagde så mye om rommet mitt var rotete. og da bare orket jeg ikke mer , jeg ble så SUR på mamma"

også viste hun fram arret. Det kunne vært gjort med en plastik kniv bare litt skrubbing og en bitteliten sprekk på huden det kanskje kom en halv blod dråpe ut. Og det var dagen før.

Hun andre ble det skikkelig stolt ogsånn.

sier ikke alle emoer er sånn men de gjør emo utrykke værre og direkte latterlig for meg.

Lenke til kommentar

det er seriøst ikke rart emoer hater seg selv, når man ser hvor mye andre hater emoer. Dessuten blir man alt for lett stemplet som emo ,jeg tør nesten ikke gå med svarte sokker en gang for da hadde man med en gang fått høre man var emo liksom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...