akaapekatten Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hadde problemer med nettet og ringte kundeservice.prata med en tekniker. han viste hva slags kabel jeg hadde fra ruter til PC-en. en 10meter lang kabel. wtf? kan dem sjekke hva jeg har gjort på nett og? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Selvfølgelig kan de skjekke hva du sitter å glaner på men da må de virkelig ha noen grunn til dette for om de skal sitte følge med på alle kundene sine så må NGT ut å rekruttere mange flere medarbeidere . Når det gjelder kabelen du snakker om tror jeg du er blitt lurt eller har misforstått for hvordan kan personen på teknisk finne lengder på en ethernetkabel uten å ha blitt fortalt dette . Lenke til kommentar
Molay Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sikker ikke på at han sa en 10 "mbit" kabel ? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 En på teknisk avd ser lengen på kablen ved og sjekke ping fra ruter til pc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) nisse get a life Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da anser jeg det som at det ikke er ønskelig at tråden skal være åpen så jeg gjør det enkelt og stenger den først som sist. Fin side å lese på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg