C. Alshus Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Fikk et tips om hvordan man kan få gratis øl på butikken. De skal begynne å selge et nytt italiensk øl som heter "Caricacell". Et lyst øl der smaken minner litt om Lysholmer. Om man fyller ut det skjemaet som ligger på vedlagte link får man en 6 pack GRATIS ved alle coop butikker. Dette er en kampanje for å lansere Caricacell på det norske markedet. Tilbudet gjelder bare ut januar 2003, så det gjelder å registrere seg så fort som mulig !! (Jeg har gjort det. ) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 oh yeah!! det rocker!! en kamerat av meg testa!! han fikk fire flasker!! :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hadde det vært 4x 1.5 Liter cola så hadde jeg gjort det :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 neh.. gidder ikke jeg.. er avholdsmenneske. dessuten er det forbudt å gi bort gratis alkohol... så.. det er nok en HOAX Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hadde det vært 4x 1.5 Liter cola så hadde jeg gjort det :wink: samme her Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hadde jeg hatt Opera på den bærbare så skulle jeg gjort det Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Nei så morro!! Men, orker ikke løpe opp til butikken nå... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Hei zn00ker! Er ikke noe farlig med den linken der. (Jeg vet hva som er lov og hva som ikke er lov på dette forumet. ) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Nei så morro!!Men, orker ikke løpe opp til butikken nå... OT: hmmm, Zyrtec, er ikke det allergimedisin eller no`? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 OT: hmmm, Zyrtec, er ikke det allergimedisin eller no`? Jepp (zyrtec: bilde i signatur er fyfy ) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Bruker det selv hele sommerhalvåret. Skulle ønske de fantes i pilleform, og ikke bare som stikkpiller :o Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jøss! Finnes det som stikkpiller også? Og legen som bare gav meg vanlige piller da jeg fikk det i sommer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Lysholmer er da ikke øl. Hva er det da om det ikke er øl? Er du såååå kresen i ølveien larsC. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Lysholmer er da ikke øl. Nei det kan du tro, Hva er det pappan din drikker da? For de er vell den eneste måten du får sett eller luktet på ØL. Eller drikker han bare munkholm Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Bruker det selv hele sommerhalvåret. Skulle ønske de fantes i pilleform, og ikke bare som stikkpiller :o Jeg bruker også Zyrtec, men det er vanlig pilleform.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hva er det da om det ikke er øl? Er du såååå kresen i ølveien larsC. Det er piss med kullsyre i. Gi meg heller CB, Budweiser (tjekkisk) eller Miller. Nei det kan du tro, Hva er det pappan din drikker da? For de er vell den eneste måten du får sett eller luktet på ØL. Eller drikker han bare munkholm Det er greit at du er fjortis, men de finnes faktisk folk på forumet som er forbi bleiestadiet og faktisk er gamle nok til å kjøpe øl og sprit, og i tillegg kunne drikke det som det skal drikkes. Hva min far drikker og ikke drikker, raker ikke deg. PS: Vel, ikke vell. Og Munkholm er heller ikke øl. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 BAH! gi meg en nytappa hansa du, DET er øl det Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er piss med kullsyre i. Gi meg heller CB, Budweiser (tjekkisk) eller Miller. Budweiser da amerikansk. Dessuten er jo budweiser allmenn kjent for virkelig å være piss med kullsyre. De hadde forresten ei hjemmeside jeg neppe tror blir tillatt her tillands i min levetid. www.budweiser.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Budweiser da amerikansk. Ta nå og les det jeg skriver da, for fafo. 'Budweiser (tjekkisk)', eller Budvar som det heter på tjekkisk(?) var det jeg nokså klart skrev, ikke det amerikanske. Så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå