Gå til innhold

Hvordan deler man/ finner man andres filer i vista?


haffi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør legge til litt mere info.

Det kommer litt an på om du har home eller Business/Ultimate av Vista og om du har XP i workgroup også om denne/disse er home eller Pro.

Første du gjør er å benytte "samme" arbeidsgruppe på alle maskiner , deretter legge inn samme brukernavn/passord på alle.

Lenke til kommentar
Du bør legge til litt mere info.

Det kommer litt an på om du har home eller Business/Ultimate av Vista og om du har XP i workgroup også om denne/disse er home eller Pro.

Første du gjør er å benytte "samme" arbeidsgruppe på alle maskiner , deretter legge inn samme brukernavn/passord på alle.

Bruker home somthing..

Alle andre bruker xp home. men hvordan lager/joiner jeg arbeidsgrupper.

Lenke til kommentar

Trykk på "start-knappen" nede i venstre hjørne av skjermen din. deretter trykker du i venstre kolonne hvor det står kontrollpanel. I kontrollpanelet leter du deg fram til du finner et ikon som heter system. trykker du på den kommer du til mitt vedlagte bilde.

 

trykk så på "endre innstillinger" deretter får du opp ett nytt vindu. der trykker du der det står endre arbeidsgruppe

post-139373-1192823266_thumb.jpg

Endret av -MK-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...