ProXymus Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Lurte på hvordan man fikk til sann ident som feks: [email protected] har installert Psybnc og mekket oidentd, hva mer trenger jeg? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du mener at man får noe ala [email protected] (f.eks) istedet for [email protected], så må man for det første skaffe seg en fast ip. Deretter må du få isp'en din til å sette opp reverse dns-lookup på den ip'en. Da må du gjerne ha et domene, ellers kan mange isp-er levere bruker.isp.net o.l. Mange lokale leverandører som levere faste ip'er gjør gjerne slikt (hvertfall min isp (halden.net)). Jeg har da også kjøpt mitt eget domene som ip-en reverserer til. Håper dette hjalp litt hvertfall, dog kanskje litt utydelig forklart Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 ok takk.. har domene med fast ip.. går det an å reversere det selv liksom? Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 ok, får ringe å spørre dem da takk Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Er nok vanlig å bla ut litt cash for slike ting Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Du kan kjøpe deg et shell på for eks. www.uten.net. Koster litt. Men putsan, et par hundre funker vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå