Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har mange "tabs" i task bar. (Hva heter det egentlig?) Finnes det et program som kan flytte rundt pa "tab"ene og fjerne dem, uten a fjerne programmet? Endret 4. november 2007 av Ståle Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Du kan flytte rundt på ting i startmenyen med dra-og-slipp Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Mja, kom kanskje litt darlig fram. men jeg mente startmenyen som ligger nede i skjermen hele tiden. ikek start -> alle programmer. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du har vel flere "tasks" i task-baren:P Vist du høyreklikker på task-baren og så velger tilpass kan du velge vilke som skal vises der. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Men ikke liksom, hvis jeg apner Min Datamaskin. Sa vil det vaere en "tab" pa taskbaren hvor det star Min Datamaskin. Jeg vil ha muligheten til a flytte den rundt pa taskbaren, flytte den til "de helt til hoyre", eller bare fjerne spor av at den er apen. Selv om den er apen. Opera, mapper, WLM, ma programmet kunne gjore noe med. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Aha den du mente, den heter ikke task-baren, det vet jeg ikke om er mulig. Hvorfor vil du det egentlig? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Fordi nar jeg har apen 3 nettlesere, 2 mapper, 4-5 tekstfiler, og MSN. Sa blir det en del. Jeg har dobbel taskbar, men allikevell liksom Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det du kan gjøre er å høyreklikke å velge samle like i grupper eller noe sånt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå