danilovic Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hvis setter opp TV-ut, ser jeg akkurat det samme på tv'en som på pc'skjermen, eller kan jeg velge at tv'en skal se på en film, mens jeg driver med andre ting på pc-skjermen? Hva slags kabel må jeg isåfall ha forresten? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 hvis du har skjermkort med dual head lignende greier som matrox, ati sitt hydra vision eller nvidia sitt twin wision går dette ellers er du nødt til å se på det samma på begge. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hva med at jeg har Creative DXR3-MPEG2-kort? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg ville aldri tilate noen å tukle med maskinen mens jeg så film.... filmen vil nok hakke rimelig mye (har nesten samme system som deg) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Å? Jeg har hatt DVD'er gående i bakgrunnen før uten at den har hakka. Tenkte at søs kunne få se på film, mens jeg dreiv med vanlige ting. Kanskje ikke spille, men letter applikasjoner. Har hørt at dette skal gå med et Creative DXR3 MPEG2-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå