foenix Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg funderer på å bygge meg en ny PC og lurte på hvilket kabinett hovedkort og evt. strømforsyning jeg trenger til en pc med Intel Core 2 Quad Q6600 prosessor. Gjerne så billig som mulig. Endret 19. oktober 2007 av dagfinn99 Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jo, du trenger nesten et kabinett som støtter ATX standarden. Skal tro de fleste kabinett støtter det. Strømforsyningen bør være 400-500watt og hovedkortet må støtte firkjerners Intel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som techs sier, et som støtter ATX skal passe fint i hop Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hvilket som helst ATX kabinett vil passe ja. når det gjelder PSU kan vi ikke svare deg bare basert på CPUen du skal ha. Det kommer ann på alle de andre delene du skal bruke også, spesiellt skjermkortet hvis du skal bruke et heftig spill-kort, da dise trekker mye strøm. Et sted mellom 400-500watt er rimelig safe valg for å takle de fleste typer nymotens maskiner. -Stigma Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Etter personlige erfaringer kan jeg sterkt anbefale disse PSU merkene (strømforsyningene demmes er verdt hver eneste kroner uansett hvilken du velger) Mist OCZ BeQuiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå