Rinox Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Jeg har fått en brukt laptop av naboen (en IBM) som jeg nå reinstallerer OSet på. Men både før jeg begynte å reinstallerte og nå er det slik at jeg kan ikke se skjermbildet hvis ikke laptopens skjerm er brettet opp i en spesiell retning. Under en millimeters forskjell betyr at skjermbildet blir borte. Men nå som jeg reinstallerer kom jeg borti skjermen og nå klarer jeg ikke å få tilbake skjermbildet. Det er ikke bare å bevege skjermen lenger og lenger opp. Vet noen hvordan jeg kan fikse dette store problemet? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 virker som om det er brudd på kabelen, og den bør byttes, noen skjermer er denne løs på, kommer ann på skjermen tror jeg. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Men kan det gjøres på en laptop? En ting til jeg glemte å si er at når skjermbildet ikke vises så er det en slags skjermsparer der med mange farger som bygger seg opp og så blir helt svart. Så bygger fargene seg opp og alt blir svart igjen. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fant nå ut at jeg kunne koble laptopen til en skjerm, og da jeg gjorde det fikk jeg i alle fall installert ferdig windows XP, men er det noen som fortsatt vet hvordan jeg kan fikse skjermproblemet nå som jeg har tilgang til xp? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er en flatkabel (tynn) mellom selve maskinen og skjermen. Denne er utbyttbar og kan være skadet. Men din beskrivelse av "skjermspareren" passer ikke helt inn i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå