Wollan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har lekt meg litt og har derfor prøvd å tatt noen vannbilder. Hva synes dere? 01. 02. 03. Endret 19. oktober 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Syns bilde 2 og 3 var fine! Men det var en ting jeg ikke likte med bilde 2, og det var bakgrunnen. Den blomstrete tapeten eller hva det er! Syns ikke den passet helt inn! Ellers litke jeg den myke måten vannet var på Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Får gå mot strømmen og si at jeg likte bilde 1 best jeg da.. Liker bakgunnen som du har klart å få dus og fin. Dog synes jeg skyggen forstyrrer en del. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Får gå mot strømmen og si at jeg likte bilde 1 best jeg da.. Liker bakgunnen som du har klart å få dus og fin. Dog synes jeg skyggen forstyrrer en del. hehe, takk. Er enig i at skyggen forstyrrer en del, skulle ha hatt bedre lyssetting da jeg tok bilde. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg likte også nr. 1 best.. De andre var litt vel kjedelige synes jeg. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bilde nr 1 var kult De 2 andre blir liksom noe man ser\har sett før. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Bilde nr 1 var kult De 2 andre blir liksom noe man ser\har sett før. Ble mest fornøyd med bilde nr. 1 selv, er enig i at de andre er litt platte og kjedelige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå