PantZman Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei Noen som vet hva som går av Eve online i dag? Servern gikk ned i 15:00 tiden og har ikke sett snurten av den siden. Kommer meg heller ikke inn på hjemmesiden. Opprettet en ny post da jeg ikke fant noe om samme emnet. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 driver vel sikkert på med noe massive oppdatering som sikkert har feilet midlertidlig, eller så sliter kanskje ISP'en dems. Vet de var endel nede under beta perioden. Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ja eve er nede dem slapp en fjært på server rommet Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk for et seriøst svar majorkira. Kunne like gjerne latt være å svare da "eve servern er nede" viste alle fra før. Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hva heter du i eve da? så skal eg sett bounty på deg Takk for et seriøst svar majorkira. Kunne like gjerne latt være å svare da "eve servern er nede" viste alle fra før. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Fra den offisielle announcement-kanalen på ColdFront: 21:03 -!- Topic for #eve-announce: Official from Wrangler: "We performed a emergency shutdown of TQ and SQL Servers, no ETA for TQ to get back up." ** NO ROLLBACK yet ** Other announcements as they occur. Også noen rykter ute og går, bl.a: <code><&NTRabbit> <&Sharkbait> one of the db admins got hit with keylogger <&NTRabbit> <&Sharkbait> used an authorized account to shift spawn tables by one row <&NTRabbit> <&Sharkbait> meta 6 gear was being dropped from standard spawns of the affected npc group <&NTRabbit> <&Sharkbait> maintenance pruning returned 6539 officer items on one account, so the servers were shut down, forums are integrated and are also shut down <&NTRabbit> <&Sharkbait> not that long, we have full weekly backups <&NTRabbit> <&Sharkbait> unfortunately tracing all damage done manually is impossible, we have no tools designed to read transactions when the db itself is skewed <&NTRabbit> <&Sharkbait> yes, no billing or account status was affected, thats part of the billing dept </code> Tror vi skal være litt forsiktige på å tro for mye på det. Dessuten: "Kieron: A minimum 1, maximum 3 week rollback will be conducted over the weekend" Endret 19. oktober 2007 av Gronz Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Må jo snart skje noe, er omkring 8 timer siden servern forsvant. Edit: "TQ Will be back very soon! The rumors of rollbacks are not true. We have lost no data, everything will be explained soon." Det var godt å høre. Endret 19. oktober 2007 av PantZman Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja er altfor mange spillere som sprer bullshit. Les announcement i Player News Center så ser dere årsaken. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg misunner de som spiller EVE, skulle ønske jeg likte spillet... Kos dere videre når nedetiden er, vel, nede. Nyt det å ha devs som faktisk bryr seg om dere, det er sjelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå