Gå til innhold

Støy - Fjerning, Trenger hjelp, Veldig Viktig.

Phønix

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det finnes høretelefoner, med aktiv støydemping, hvor det spilles av en form for negativt lydbilde, for at

støyen i rommet skal fjernes.

Jeg trenger et sett hode telefoner, med denne form for støy demping/fjerning, hvor hodetelefonene må være velig behagelige å gå med (de må klemme minimalt fast over ørene), da det er en meget syk person, som trenger støydempingen.

Jeg har også hørt at det skal finnes et dataprogram eller noe lignende, som kan spilles av, via et par høytalere, for å oppnå samme støydempinga i et rom, tilsvarende den form for aktiv støydemping, som det er i hodetelefonene?

KAN NOEN HJELPE MEG Å SKAFFE FREM DE NØDVENDIGE OPPLYSNINGENE, OM HVILKE PRODUKTER DET ER JEG TRENGER.

PÅ FORHÅND MANGE TAKK FOR HJELPA.

PHØNIX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Lite tips, veldig irriterende og vanskelig å lese når du putter inn kommaer som ikke hører hjemme der i hytt og pine.

Det dataprogrammet har jeg ikke hørt om, men for at det skal kunne fungere må høyttalere og mikrofon være plassert veldig nøye i forhold til hverandre. Av behagelige støyreduserende hodetelefoner tenker jeg først sennheiser sine pxc250, samme form som px100 så da burde de også være tilsvarende behagelige, men anbefaler deg å få testet ut før kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...