iStephano Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fikk låne en ekstern harddisk fra en kompis med et par tv serier på. Plugga den inn i boxen og fikk opp en automatisk "du må installere denne fila for og bruke" gjorde det og alt funker så pent som det kan funke. Men når jeg sendte de samme filene over til pc`en. Prøver å streame til xboxen sånn at jeg slipper og ha hardisken der funker det ikke for fem flate øre. Samme fil, bare annen harddisk og over nettverket. Har dem laget en idiot sperre for dette og? beklager om dette er tatt opp før men fant ingen tråder om akkurat dette. Dette gjelder Mp4 filer så det er sakt. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Støtter 360 MP4 playback? er ikke slikt at du må bruke noe media streamer, som TVersity feks? Endret 19. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er ORB så bra? du streamer opp til ORB så tilbake til 360'en? Er ikke TVersity bedre da? rett fra PC til 360 på intern nettet? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hmm ok.. tror jeg ser nærmer på TVersity som dere prater om. Ja jeg lærte meg i dag at xboxen støtter dette med en oppdatering via Live. Da tester jeg saken nærmere. Takk i alle fall! Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Litt OT. meeen... Støtter 360en avspilling av video rett fra usb hdd nå? I såfall hvilke format? Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Litt OT. meeen... Støtter 360en avspilling av video rett fra usb hdd nå? I såfall hvilke format? Jeg ser i alle fall på wmv filer fra en ekstern hardsisk som er koblet til xboxen. Vet ikke om den støtter andre filer enn det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 ACC som dem kaller det, pluss Mp4. Ser på en del heroes fra hardisken nå. Men får ikke til og streame fra pc`en.. Skjønte lite av TVersity.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg får heller ikke til å streame fra pc til xbox. Noen med linux som har fått til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå