Movieheart Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Tenkte jeg skulle spille litt CS 1.6 igjen over internett. Lenge siden jeg har gjort det nå. Men når jeg starter opp Steam og velger Counter-Strike vil det ikke starte. Først så står det 100% - Ready under Status og så når jeg trykker på det skifter ser det ut som om spillet skal starte. Men så kommer det opp et vindu hvor det står at steam må verifisere filene først. Og så når det er ferdig skifter statusen på CS i steam til 100% - Validating. Og sånn står det hele tiden. Må avslutte og starte spillet på nytt for å få fram 100% - Ready igjen. Noen som vet hva som kan være problemet med dette? Endret 19. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 prøv følgende: Slå av steam og slett "Clientregistry.blob" filen, start steam, og etter den har verifisert spillene prøver du på nytt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nei det funka dårlig det. Prøver en reboot av systemet jeg. EDIT: Funket ikke med reboot heller. EDIT2: Det funket med en reinstallering av spillet. Endret 19. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå