fompa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jupp Føler livet er helt okay nå Første utbrudd: Jeg har endelig kjøpt meg kamera Se signatur så ser dere hva jeg har kjøpt meg, eneste som ikke er rett der, er at jeg har bestilt sigma 10.20'n, med filter, enda ett minnekort, enda ett batteri å noe småsjit Ellers så står alt bare bra til, jeg går på folkehøgskole, driver med det jeg liker Det vil si: vannsport - vannski, wakeboard, surfing osv osv. på vinteren blir det masse toppturer opp i fjellet, å det blir kiting på ski Dykking driver jeg å med, noe jeg bare ELSKER! Får PADI open water advanced sertifikat, å blir resque diver iløpet av året Dame har jeg å, som går her på skolen å vi har vert sammen siden 17. mai En hel haug gode venner her jeg å Akkurat nå tror jeg ikke livet kunne vert bedre! ahh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 prøver du å skryte av livet ditt? livet blir plutselig ikke herlig når man kjøper et kamera å Og i tillegg så har hvert eneste person i hele verden i allefall et problem som gjør livet surt Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 prøver du å skryte av livet ditt? Gidd prøve å flame han pga ditt eget liv er så jævelig surt da. Nytt kamera for han = ny 42" tv for meg. Da hadde jeg vært happy!! Det at karen har flere hobbyer han liker,vet hvor han vil i livet og han har ei jente han liker, forstår godt han er happy. Ikke alle som er så priviligerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 prøver du å skryte av livet ditt? Gidd prøve å flame han pga ditt eget liv er så jævelig surt da. Nytt kamera for han = ny 42" tv for meg. Da hadde jeg vært happy!! Det at karen har flere hobbyer han liker,vet hvor han vil i livet og han har ei jente han liker, forstår godt han er happy. Ikke alle som er så priviligerte. Og du lar andre leve sitt happye liv bare fordi ditt liv er surt? og du er happy fordi du har 42 tommer tv? Prøver bare å si at man er ikke happy bare fordi man har dame og en hobby Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Og du lar andre leve sitt happye liv bare fordi ditt liv er surt? og du er happy fordi du har 42 tommer tv? Prøver bare å si at man er ikke happy bare fordi man har dame og en hobby Jeg lurer virkelig på hva din definisjon av lykke er. Jeg synes det høres supert ut, selv Lykke er nok relativt. So shoo! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så bra, da. Er alltid godt å ha en god dag (eller mange). Vil ikke drepe gledene dine, men signaturen skal vel være på max 4 linjer (med mindre de endra reglene i forumoppdateringen, da har ikke jeg hørt om det, i såfall) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Og du lar andre leve sitt happye liv bare fordi ditt liv er surt? og du er happy fordi du har 42 tommer tv?Prøver bare å si at man er ikke happy bare fordi man har dame og en hobby Hvorfor alle disse sure oppstøtene? Trådstarters gledesutbrudd er flott. Er det ikke herlig at noen er veldig glade for det de har, både av "dippedutter", jente og venner. Hva kan være bedre? Hvis du stiller andre krav til å kunne gledes kan vi neppe se deg på Gledesutbrudd forumet som trådstarter. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis du skal loke rund å bare gulpe opp sure mensen kladder, har du absolutt ingenting her å gjøre... Kan du bare ikke unne meg å ha det bra i livet akkurat nå, som jeg skriver? er det så vanskelig? gledesdreper... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 fompa, Gledesutbrudd skal ikke være noe positivt. Nicco har helt rett. Må ikke kommer her og komme her. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare si dette først. At dere gidder å henge dere oppi det der! niccoyeah, det er synd på deg som ikke har noen gleder her i livet. Jeg gleder meg over at ejg har en kjæreste, og jeg er ikke syk på noen alvorlig måte. Jeg har gode karakterer på skolen, og har mange venner. Jeg ber ikke om noe mer, og det er viktig for meg. Du bestemmer da ikke hva andre skal få glede seg over? Var det noe mer, så send meg heller PM enn å spamme i tråden Til trådstarter: Hyggelig å høre Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare fordi du er sammen med Sara Marie, har gode karakterer, har mange venner og ikke er syk på noen måte så behøver du ikke gni tryne våres i det som for eksempel ikke er sammen med Sara Marie og har dårlige karakterer på skolen Men jeg har fått ny PC Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette er tråden for gledesutbrudd er det ikke? Det er lov her Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er helg !! SKÅL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå