mfb Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har innstalert XP isteden for Vista. I starten var det problemer med å finne lydkortet så jeg innstarte en bus driver, da fant jeg det. Lydkortet heter: Conexant high definition audio-venice 5045. Jeg har prøvd flere forskjellige drivere, men ingen funker. På enhetsbehandling er det gult "!", noen som kan hjelpe meg å finne driver som funker? Lenke til kommentar
mwn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 www.driveragent.com ... Lenke til kommentar
mfb Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) var inne på der, og tror jeg fant en driver jeg vil ha. Men jeg må bli medlem da, og betale penger?! Noen som vet om noe annet sted som er gratis? Eller som har medlemskap på den sida som jeg kan låne for en driver? Endret 19. oktober 2007 av Barone Lenke til kommentar
mfb Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 var inne på der, og tror jeg fant en driver jeg vil ha. Men jeg må bli medlem da, og betale penger?! Noen som vet om noe annet sted som er gratis? Eller som har medlemskap på den sida som jeg kan låne for en driver? anyone? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Conexant sine sider burde vel ha den? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Leita litt rundt, men fant ikke noe side som var conexant sin :S Og de sidene jeg fant så ut til å være om noe helt annet... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Leita litt rundt, men fant ikke noe side som var conexant sin :S Og de sidene jeg fant så ut til å være om noe helt annet... Noen som kan hjelpe? Prøvd denne? http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/109311 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå