akan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Dette er da tråden hvor du kommer med opplysninger om Anime og Manga. Del opplysninger om nye serier som har begynt eller sesonger. Har en mangategner blitt syk, spre nyhetene. Her er stedet for å si ifra Da vil jeg formidle nyheten om ny Mobile Suit Gundam serie som har startet opp og virker svært lovende ( bedre enn destiny i allefall >< ) Så fans av seriene må last ned nye Mobile Suit Gundam 00 ( Den er ikke lisensiert ennå). Endret 19. oktober 2007 av akan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Du må huske 3-ordsregelen Johannes. Følger ikke så mye med, men det jeg kan legge til er vel at Hunter x Hunter har startet opp igjen, etter ett års pause er mangaka-en endelig frisk. (men de fleste har vel fått med seg det allerede) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det skal komme mer anime fra .Hack-serien. Bildene ser rimelig fantastiske ut. Den beste nyheten jeg har hørt i det siste var i alle fall at Kanon 2006 animeen har blitt lisensiert, altså så kommer den på DVD til det amerikanske markedet. Skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå