Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Regner med at du da skal på Kamelot konsert neste år? Får nok ikke dratt selv grunnet militær tjeneste, men jeg har jo allerede vært på en, ikke at det hadde skadet med en til. Yndlings sangen min er jo dessverre ikke på noen av albumene du kjøpte loath, da må du nok skaffe deg Karma : p Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det jeg mente ogsi var at det var en veldig bra guide selvom jeg ikke er noen stor fan av de rett og slett Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 det jeg mente ogsi var at det var en veldig bra guide selvom jeg ikke er noen stor fan av de rett og slett Jau, takker. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Regner med at du da skal på Kamelot konsert neste år? Får nok ikke dratt selv grunnet militær tjeneste, men jeg har jo allerede vært på en, ikke at det hadde skadet med en til. Yndlings sangen min er jo dessverre ikke på noen av albumene du kjøpte loath, da må du nok skaffe deg Karma : p Jeg har jo Karma, bare ikke helt lovlig enda Hva er yndlingsslåten din? Ja, Kamelot til neste år kan sikkert bli fett det Hvor er det? Befinner meg i Bergen, men har ingenting i mot å reise litt for en god konsert, altså. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Regner med at du da skal på Kamelot konsert neste år? Får nok ikke dratt selv grunnet militær tjeneste, men jeg har jo allerede vært på en, ikke at det hadde skadet med en til. Yndlings sangen min er jo dessverre ikke på noen av albumene du kjøpte loath, da må du nok skaffe deg Karma : p Jeg har jo Karma, bare ikke helt lovlig enda Hva er yndlingsslåten din? Ja, Kamelot til neste år kan sikkert bli fett det Hvor er det? Befinner meg i Bergen, men har ingenting i mot å reise litt for en god konsert, altså. Sentimentalt nok, Forever, tett fulgt av Wings of Despair, men etter det er det bare sanger fra de nyeste albumene helt ned til 20nde plass eller no. Den konserten blir nok i Oslo, sentrum Scene da også om jeg ikke tar helt feil. ' edit: jau, 3 Mai. Sentrum Scene. Endret 21. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, vi får nok se (Sjekk Kamelot snek seg inn på en pen andreplass ) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg visste at du var DT fan men fy flate <.< Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dæven! Hardcore DT-fan jo! Skal sjekke ut Kamelot en dag jeg har tid Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Selv om jeg har en bred musikksmak, så er vel DT sånn egentlig den eneste musikken jeg trenger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Selv om jeg har en bred musikksmak, så er vel DT sånn egentlig den eneste musikken jeg trenger Jeg synes at det fort blir kjedelig jeg. Klarer som regel ikke mer enn én plate om gangen. Må vente en stund før jeg orker å høre mer. Blir fort leit med 13 minutter lange sanger og sånn Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Vel, ikke jeg (tydeligvis ) Endret 3. november 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har faktisk ikke oppdaget denne tråden før nå. Flotte greier Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Har faktisk ikke oppdaget denne tråden før nå. Flotte greier Takker Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Argh! Har helt glemt denne tråden (bonk) Skal prøve å se om jeg får tid i morgen til å skrive en anmeldelse til. intervju med Oliver Palotai kan man finne http://www.metalstorm.ee/pub/interview.php?interview_id=449 her. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hmm, skrev et langt innlegg her for noen dager siden. Hvem har sneket det vekk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Forum Gnomene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Har (endelig) lagt til en mini-anmeldelse om "Ghost Opera". The black Halo får nok vente en liten stund til dessverre. (og vennligst si ifra om det ikke bare er jeg som ikke får opp album bildene, sånn at jeg får lagt opp nye linker). Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå er ikke jeg verdens største powermetal-fan, og Kamelot ble også litt for "kjedelig" for min del. Men veldig godt skrevet albumguide, ihvertfall. Virker som at du har satt deg skikkelig inn i bandet Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I går kveld så jeg "One Cold Winters Night" sammen med en kompis. Desidert en helt fantastisk opplevelse. OCWN er en av de beste konsert-DVD'ene jeg har sett, og Kamelot er også et av de beste live-bandene jeg har hørt. Konserten besto av sanger fra The Black Halo og Karma, mye bra! Anbefaler alle å kjøpe den! Utrolig hvor god Roy Khan er live. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jau, han er veldig god på den filmen, men personlig synes jeg han var enda bedre live i Oslo i fjor. og bare "sånn læll"; hahaha! da ble det konsert på meg i år også! 3Mai på sentrum scene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå