Gå til innhold

S55 vs 7650

covah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske imponert at man rpøver å sammenligne 7650 og S55.

Det er jo skikkelig skryt av S56. 7650 er jo en helt annen type telefoner. Smartphone er det vel pressen har kallt dette. Tar en S55 istedenfor såpa som Nokia har laget.

Helt enig med deg... Har hatt både T68, og 7650, har nå P800 og må si at å sammenligne T68 eller S56 med 7650 er direkte latterlig...

T68 er dessidert den telefonen jeg har vært mest fornøyd med, men å sammenligne den eller S56 som jeg vil kalle en oppgradert T68(i) med 7650 er ikke rettferdig mot noen av telefonene... Hvis vi skal sammenligne 7650 med noe må det være P800 som er den eneste konkurenten 7650 har forøyeblikket (som er mulig å kjøpe). Å trekke inn en forhistorisk telefon som SL10 faller på sin egen urimelighet....

Bare som en liten kuriositet... Nokia 7650 er den telefonen fra Nokia med minst feil... De feilene som er funnet har dåg vært rimelig alvorlige og blitt byttet ut /garati.

Lenke til kommentar

Det er jo skikkelig skryt av S56. 7650 er jo en helt annen type telefoner. Smartphone er det vel pressen har kallt dette. Tar en S55 istedenfor såpa som Nokia har laget.

Helt enig med deg... Har hatt både T68, og 7650, har nå P800 og må si at å sammenligne T68 eller S56 med 7650 er direkte latterlig...

T68 er dessidert den telefonen jeg har vært mest fornøyd med, men å sammenligne den eller S56 som jeg vil kalle en oppgradert T68(i) med 7650 er ikke rettferdig mot noen av telefonene...

har du peiling på hvilken mobil du snakker om?! det virker ikke sånn når du skriver s56 fordi stylemaster skrev feil...! :shrug:

Lenke til kommentar

T68 er dessidert den telefonen jeg har vært mest fornøyd med, men å sammenligne den eller S56 som jeg vil kalle en oppgradert T68(i) med 7650 er ikke rettferdig mot noen av telefonene...

har du peiling på hvilken mobil du snakker om?! det virker ikke sånn når du skriver s56 fordi stylemaster skrev feil...! :shrug:

Oops Sorry... S55 selvfølgelig, var trøtt da jeg skrev innlegget...

Hvis du leser hva jeg skrev så regner jeg med at du vil se at jeg skriver om S55 selv om jeg skrev s56..

Lenke til kommentar
har noen spørsmål til den som har kalt 7650 for "smartphone". jeg skal ikke si at jeg har rett men navnet smartphone er vel allerede brukt på en mobil... (kan ta feil selfølgelig) :smile:

Smartphone er egentlig betegnelsen på mobiler som kjører Windows CE, men blir tilstadighet også brukt om andre tyngre mobiltelefoner med alternatvt OS som Symbian... Her er det vel en del Journalist tabber ute og går, men det ville ikke forundre meg om Smartphone kommer til å bli en felles betegnelse for alle telefoner i den kategorien, som 9210, 7650, P800 etc

Lenke til kommentar

Har aldri forsøkt å sammenligne 7650 og S55. Det jeg mente, var å sammenligne måten testene var gjort.

Personlig hadde jeg aldri gitt 7650'en terningkast 6, til det har den altfor mange feil (feks batteritid), og jeg mener at testen av den var veldig svak. Testen av S55'en virket bedre, og en 5'er til S55 er vel fortjent.

Lenke til kommentar
Nå finnes jo både S55, S56 og S57 da, så man kan lett bli forvirret  ;)

S56: US-versjon av S55

S57: Asia-versjon av S55 (gullfarget cover og uten bluetooth)

Helt sant... for ikke glemme C55...

Personlig gleder jeg meg til SL55 kommer, tror den kan bli et glimrende supplement til min P800

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...