Tommsern92 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe 2 skjermer samtidig med mitt xfx geforce 8600gt 256mb. Vil dette la seg gjøre og hvordan kobler jeg de sammen? Er det kun å feste begge skjermene til skjermkortet og boote maskina? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jepp.. det er ganske rett frem. Koble i begge skjermene og starte maskinen på nytt. Så går inn på egenskaper på skrivebordet og stiller inn hvordan du vil ha det. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Oki, tusen takk for raskt svar Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 er da fullstendig unødvendig å restarte PC-en... gå inn i kontrollpanelet (nvidia eller ati) og velg dualview eller klon, ettersom hvordan du vil ha det. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 er da fullstendig unødvendig å restarte PC-en... gå inn i kontrollpanelet (nvidia eller ati) og velg dualview eller klon, ettersom hvordan du vil ha det. Oki takker for svar:) Trodde jeg måtte restarte PC-en jeg. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) er da fullstendig unødvendig å restarte PC-en... gå inn i kontrollpanelet (nvidia eller ati) og velg dualview eller klon, ettersom hvordan du vil ha det. På mitt tidligere 6600gt kunne jeg gjøre som du sier, men etter å ha oppgradert til 8800gts går det ikke lenger. Maskinen må startes med skjermene tilkoblet. Vet ikke om forskjellen skyldes hardware eller nyere drivere. Endret 19. oktober 2007 av Sigurd2 Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er ikke noe prblem å restarte PC-en i alle fall Jeg har nesten aldri problemer med mine to skjermer (7600gt) Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 OKi,takker for mange raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå