Gå til innhold

Hvor mye er en PB 667Mhz verdt?

Anbefalte innlegg

Vurderer en PB G4 667, skal visst være strøken og har 32mb skjermkort, 512mb ram etc.

Hva er verdien på den?

Er den rask nok til OSX 10.2? Eller burde jeg vurdere en linux distro istede??

Blir så blind med tanke på hastigheter på Mac :) De operere jo på så lav Mhz kontra vanlige pc'er...så jeg klarer liksom ikke å sette meg helt inn i det.

Noen utspill hadde vært kjekt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er heller ikke spesielt bevandret i Mac-verdenen, men har en kamerat med PB 550 mhz og 256 mb/ram. Hvis jeg ikke tar feil, kjører han OSX (vet ikke helt hvilken versjon) uten problemer. Ser flott ut og fungerer.

Kunne godt tenkt meg en PB jeg også, men måtte gå for "vanlig" grunnet behov for å kjøre applikkasjoner som enten ikke finnes til Mac eller blir for dyre på den plattformen. Så Zepto fikk seg en kunde...

Men når jeg blir en holden mann skal jeg ha en fiiiiin PB i tillegg, maken til lekkert design har jeg ikke sett på bærbart...sporet litt av der, men skitt au...

Lenke til kommentar

Prisen for en 15" Powerbook er for øyeblikket ca. 24000, men da er det med 867MHz G4.

Med tanke på at den nye 15" powerbook-modellen er på vei, så kommer det til å dukke opp en haug av disse maskinene. I tillegg så må du huske at Apple kun gir et års Apple Care med i prisen på en ny maskin, og at du etter dette må betale selv.

Jeg ville ikke vurdert å gi mer enn 15000 for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...