UltimA Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 har en liten stund gått å tenkt på å anskaffe meg en 360 elite... men etter at jeg har snakka med et par folk som skal ha "peiling" i diverse elektro butikker, er jeg blitt usikker.. det jeg er blitt fortalt et par steder, er at den eneste forskjellen mellom 360 elite og premium med HDMI-utgang er at elite har større HD (120GB) og at den er svart... Er det virkelig den eneste forskjellen? Jeg hadde forventet meg en bedre maskin med oppgradert hardware...det er jo tross alt over et år siden 360 kom ut! Det må jo ha skjedd litt utviklig? Jeg gir ærlig talt F i om den har stor HD...det som teller er jo ytelse.. Og allikevel kaller de den elite....hvis dette er tilfelle hadde det vært mere passende med navnet "ripoff" Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det stemmer. Hvorfor skal du ha bedre ytelse? Litt av penget med konsoll er jo at alle maskiner har lik hardware og spillene lages etter dette. Det de derimot kunne ha gjort var å fikse hardwareproblemene, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Og allikevel kaller de den elite....hvis dette er tilfelle hadde det vært mere passende med navnet "ripoff" Hæ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror du har en litt snevert syn på hvordan en konsoll fungerer. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så du meiner at utviklerene da skulle bruke den potensielle nyere og bedre hardware slik at de 10 mill andre xbox 360 eigere ikkje får spillene til å funkre like bra på sin "gamle" konsolle? Dette er ein konsoll, ingen PC. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I den grad at den har større kapasitet og HDMI, finner jeg den som en "Elite". Men hvis du forventere mere, kan navnet være missvisende. Birger Lenke til kommentar
UltimA Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 jaja..da er saken grei da.. da blir det heller premium med HDMI på meg.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Elite er mer rettet mot det amerikanske marked hvor de kan leie filmer og kjøpe serier etc, for europeere er en større harddisk lite vits. Svart eller hvit blir jo opp til hva som passer inn og hva man foretrekker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nedlastningstjenesten til MS skal jo komme på våre breddegrader også, mot slutten av året var det vel. Ihvertfall det Ms sa på E3 om eg ikkje tar heilt feil. Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jaja..da er saken grei da..da blir det heller premium med HDMI på meg.. Har Premium fått HDMI nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Pr. i dag er det Premium utgaver med HDMI ute i norske butikker ja Husk bare å se etter HDMI merket på pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå