Flamme73 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Som emnetittelen sier får jeg ikke akseptert en headsett inbydelse fra EN spessiel venn. Har byttet profil så er sikker på at det ikke er noe med MIN profil/headsett. Når jeg aksepterer står det bare "joining chat" og så forsvinner alt. Og jeg får heller ikke akseptert en game inbydelse. Nå fikk jeg heller ikke spilt shadowrun online fordi jeg hat et strict NAT men jeg har jo spilt det online MANGE ganger før. Trenger et veldig raskt svar plz. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da må du nok forwarde noen porter i ruteren. Se etter din modell på http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm og følg oppskriften. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Da må du nok forwarde noen porter i ruteren. Se etter din modell på http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm og følg oppskriften. Svar helst på emnetittelen ikke på strict greiene Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vil tro det har en sammenheng ellers hadde jeg ikke foreslått det. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Det koster jo penger> men takk for svaret allikevel Trenger fortsatt svar:) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror kanskje vi misforstår hverandre, for løsningen jeg foreslo koster ingen verdens ting. Har du ingen ruter? Hvordan kommer internett forbindelsen inn i huset deres? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skal vedde på det er fordi NAT'n din står som "Moderate".. Den skal stå som "Open" Har slitt mye med det samme selv. Du må gå inn på modemet og forandre div. innstillinger, finnes en guide på nettet som hjelper deg med dette.. Men husker ikke hvor Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Skal vedde på det er fordi NAT'n din står som "Moderate".. Den skal stå som "Open" Har slitt mye med det samme selv. Du må gå inn på modemet og forandre div. innstillinger, finnes en guide på nettet som hjelper deg med dette.. Men husker ikke hvor Kan jeg ikke bare gjøre det på dataen. Gå inn på kontrollpanel eller noe sånt? Eller må jeg åpne modemet eller noe sånt? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo! Søk på online.no, mener det var der et sted jeg fant veiledning! Er noe annet som funker her hos meg også.. Hvis jeg kjører TPkabelen fra modemet rett i 360'n, uten routern så funker det Men skal sjekke om jeg finner den veiledningen jeg Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo! Søk på online.no, mener det var der et sted jeg fant veiledning! Er noe annet som funker her hos meg også.. Hvis jeg kjører TPkabelen fra modemet rett i 360'n, uten routern så funker det Men skal sjekke om jeg finner den veiledningen jeg Ja takk Lenke til kommentar
espinos Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sliter med samme! gi en lyd om hva du gjorde for å fikse det.. om du fikser det.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nordz: istedenfor å gå utenom routeren kan du bare forwarde port 88 og 3074 i routeren og vips så funker det med routeren tilkoblet Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 www.portforward.com Finn din router på router selection, velg Xbox Live og følg bruksanvisningene. Gratis og tar max 5 minutter. Må gjøre dette for broren min ofta siden ahns har en tendens til å hoppe fra OPEN til moderate. Tips: Når du får hjelp så ta dem imot med glede. Ikke kveruler og si at det ikke er svar på problemet ditt. Det første svaret du fikk av trydis var 100% riktig og er akkurat hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 har samma problemet noen ganger og andre ikke, skal jeg åpne de portene å se da? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sjekk først om du har NAT open/moderate/strict. Kommer det opp moderate eller strict bør du åpne de, ja. Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Som tidligere nevnt så er det garantert NAT (teknisk sett PAT) som er årsaken til problemene du har. Siden ingen har listet opp portene som må åpnes, så gjør jeg det slik at det blir lettere for andre å finne dem ved søk på forumet. The following ports must be available for Xbox Live to operate correctly: • UDP 88 • UDP 3074 • TCP 3074 http://support.microsoft.com/kb/908874 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hadde samme problem, åpnet portene så funket det med en gang. Lykke til : ] Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 jeg har sånn rutermodem fra telenor.. men den er ikke trådløs, så jeg har også en netgear ruter som er den 360'en er koblet til... skal jeg åpne portene til netgear ruteren på portforward.com eller nytter det ikke hvis jeg har en rutermodem? NAT er moderate på xbox 360 og har av og til problemer med å spille på live med andre folk, nemlig på FIFA... Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Jo! Søk på online.no, mener det var der et sted jeg fant veiledning! Er noe annet som funker her hos meg også.. Hvis jeg kjører TPkabelen fra modemet rett i 360'n, uten routern så funker det Men skal sjekke om jeg finner den veiledningen jeg Uten routern? Hvilket Modem prater du om nå? Fra datamaskinen din eller fra splittern eller rett inn i veggen. Hakke aln nok kabel til rett inn i veggen men. Je finner ikke mitt modem der. Det er denne typen: Speedtouch 546t2 Kan noen hjelpe meg o også kan oen legge ut forklaringen i innlegget hvis jeg skal åpne rutern eller noe sånt. Takker for svar Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Jo! Søk på online.no, mener det var der et sted jeg fant veiledning! Er noe annet som funker her hos meg også.. Hvis jeg kjører TPkabelen fra modemet rett i 360'n, uten routern så funker det Men skal sjekke om jeg finner den veiledningen jeg Uten routern? Hvilket Modem prater du om nå? Fra datamaskinen din eller fra splittern eller rett inn i veggen. Hakke aln nok kabel til rett inn i veggen men. Je finner ikke mitt modem der. Det er denne typen: Speedtouch 546t2 Kan noen hjelpe meg o også kan oen legge ut forklaringen i innlegget hvis jeg skal åpne rutern eller noe sånt. Takker for svar PS: Jeg trener raskt svar Kan noen svare mg FØR halv fem. Helst fire er det veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå