Nervetattoo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bergen Internasjonale Filmfestival er tilbake i 2007-utgave. Med 120 filmer å velge mellom er det noe for enhver smak. Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 For min del var BIFF dag 1 en skuffelse, i og med at det var problemer med lyden på 'Helvetica' og denne ble avlyst... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Problemene for "Du Levande" er at den er omtrent 20-30 minutter for lang, og at Roy Andersson er litt for uklar på hva han ønsker vi skal sitte igjen med. Hva er motivet? Det er ikke så vanskelig å forstå den symptomatiske meningen med filmen: Her er det bitende samfunnskritikk rettet spesielt mot menn i dress, liberalister, kapitalister osv. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg skal på BIFF med skolen på mandag. Endret 19. oktober 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skal på BIFF med skolen på mandag. OK. Greit å vite Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 For min del var BIFF dag 1 en skuffelse, i og med at det var problemer med lyden på 'Helvetica' og denne ble avlyst... Kjipt. Helvetica skulle jeg se i dag men kom meg opp for sent etter at jeg satt til 4 i går natt for å skrive denne saken. Det skulle jo være siste visningi dag, men mener jeg leste at den kom til å få flere visninger når den tok over visningene til en kansellert film, håper jeg leste rett. Har heldigvis tilgode å oppleve tekniske problemer og forsinkelser/kanselleringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg