Gå til innhold

Har handlet fra apple.com, lang leveringstid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det var ett spørsmål.

Litt usikker på hvem apple har valgt som leverandør, men tror ikke det er posten. Kanskje ups?

ser nok ikke ut som noen pakke kommer i dag dessverre, så er vel bare å håpe den kommer i morgen.

Det kommer helt ann på hvor i landet personen bor. Noen firmaer overlater grisegrente strøk til posten, og jeg minnes at det kune var sentrale deler av Bergen, østlandet og noen andre steder som gikk bra.

Dog kjører de så vidt jeg minnes ikke i helgene, men snarere i vanlig kontortid.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Drar oppigjen denne jeg.

Venter på min macbook, som ble sendt den 22. Jeg bor i måløy (på vestlandet, ca 4t med båt fra bergen, nordover) om det er relevant.

Forventet leveringsdato er satt til 4 februar. Var ikke det veldig seint?

Noen som har erfaring med at dette endrer seg? Nesten 2 uker å levere høres litt vel lenge ut...

MVH

XobiN

Lenke til kommentar

Haha :p da så! :)

Men i følge den sporingen på apple sine nettsider så har "estimated delivery date" endra seg fra 4.februar til 25.Januar. Er jo hyggelig det, men synd det er den 27. i dag, og jeg har ikke fått noe :p

Tror dere den kommer på mandag da eller?

Lenke til kommentar
Haha :p da så! :)

Men i følge den sporingen på apple sine nettsider så har "estimated delivery date" endra seg fra 4.februar til 25.Januar. Er jo hyggelig det, men synd det er den 27. i dag, og jeg har ikke fått noe :p

Tror dere den kommer på mandag da eller?

Vi vet like lite som deg...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blir bumping av en litt gammel post, men må bare få ut litt aggresjon.

Som mange andre fant jeg ut at en Ipod Touch kan være hendig å ha og la inn en bestilling hos apple.no 28 februar, med et bredt smil om munnen i håp om at den var i mine hender toppen en uke senere. Vel vi er nå på dag 36 og har fremdeles ikke sett snurten av noen pakke.

Pakken ble registrert inn i Oslo den 3 mars og videresendt til destinasjonen(meg) samme dag. Her regnet jeg med at det ikke kunne ta mange dagene. Posten selv bruker tross alt ikke mange dagene fra Oslo og frem til meg. Dagene gikk og jeg så fremdeles ikke snurten av noen pakke.

Ringte til slutt UPS for å melde pakken savnet. En etterlysning kunne de derimot ikke legge ut, da dette måtte komme direkte fra Apple selv, så jeg måtte kontakte de først. Som sagt som gjort. Ringte Apple og det gikk hele 2 dager! før en etterlysning var satt i sving.

Dagene gikk og ingen Ipod. Til slutt så jeg meg nødt til å ringe Apple igjen. De kunne forstå min frustrasjon og skulle sende meg en ny. Denne ble sendt 27 Mars og registret inn i Oslo og videresendt meg 31 mars.

vel... Dagene går og jeg har enda sett snurten av noen pakke. Men når jeg sporer pakkenummeret på UPS.com står det "pakken er kommet for et unntak", samme beskjed som kom opp da etterlysning startet på forrige pakke. Kjempe greier UPS. Har dere virkelig klart å miste pakken min to ganger? Nå er jeg så dritt lei at jeg vurderer å ringe å kanselere hele dritten hos Apple og bare stikke ned på den lokale Elkjøp og handle inn en.

Phew..

Godt å få ut litt sinne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...