henky Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 endelig har jeg bestemt meg for å kjøpe r&c. men lurer på om jeg skal velge "Credit Card (Visa/Mastercard/Amex)" eller "PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CARD" når det er preorder. hvir jeg velger "credit card", trekkes beløpet med en gang og spillet kommer sikkert som det vilel gjort uansett? og hvis jeg velger "preorder now pay later" betaler jeg da når spillet blir sendt? håper på svar fort, begynner å bli utolmodig på spillet:D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Stemmer det du sier. Det er akkurat det det høres ut som. Jeg betaler bestandig med en gang. Driter vel i om de tar pengene når eller når de sender spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CARD bruk det Lenke til kommentar
henky Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) hm, funka ikke. siden som kom etter jeg hadde tastet inn personlig kode og engangskode osv, fikk ikke til og laste. flere som har dette problemet? Endret 19. oktober 2007 av henky Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 bestilte NHL på lørdag for en uke siden. Pakken ble sendt på mandag, har ikke fått den enda. Sendte mail og spurte og da sa de at det vanligvis tar fra 4 til 14 dager. Om det blir stoppet i tollen får man vel beskjed?! og da må man vel bare betale litt mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå